Beoordeeld op 16 augustus 2019

Een zeer leuk hotel met chique restaurant. We hebben wel wat lang moeten wachten op het dessert maar de service is uitstekend. Mocktail is een aanraden. De kamer was ruim genoeg met leuke verlichting en met mooie badkamer. Het is een hotel waar je rustig kan genieten en keuvelen. Ik vond, voor mij, de bedden een beetje te hard. De lucht in de kamer was wel droog en warm. Het zwembad en de douches hebben een perfecte temperatuur, misschien nog iets meer stoelen voor het geval dat er veel mensen naar het zwembad komen. De sauna was goed. Een mooie grote snookertafel met de nodige zetels en gezellig verlichte kamer. Een gezellige bar. Het ontbijt was zeer uitgebreid maar het fruit had weinig smaak. Over het algemeen is het zeker een aanrader en we zouden zeker terug gaan.

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Een toffe plaats. Een iets te kleine kamer voor twee. Wel tof met de golf in de buurt. Zeer lekker eten maar mag soms wel iets meer zijn.
Tussen de hoofdmaaltijd en het dessert moet je een beetje wachten.
Een zeer goede combinatie met zwembad en sauna.
Tussendoor kan je ook een leuk spelletje snooker spelen.
Er is ook een lift dus dat is heel handi
Service is perfect.

Beoordeeld op 7 augustus 2019

Vorige week een bezoek gebracht aan het wondermooie en rustige terras. Zeer aangenaam en fijn vertoeven. Vriendelijk personeel en mooie barkaart.
Zeker de moeite om eens een bezoekje te brengen.

Ook een zeer mooi zwembad aanwezig en ook de mogelijkheid in het hotel restaurant of hun ster restaurant te eten.

Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Onze kamer was iets ouder maar dit zal heel binnenkort vernieuwd worden.

Al de rest is goed. Heel vriendelijk personeel, heel lekker eten (Corneille) maar het eten in de bistro viel ook goed mee.
Prachtige regio.

Wij gaan terug.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Onlangs een feest met overnachting gehouden in hotel Stiemerheide voor de ganse familie. Uitzonderlijk vriendelijk aan de receptie en zeer hoogstaande service. Ook goed toegankelijk voor rolstoelpatiënten. Het eten was top (aparte plaats in de wintertuin/veranda - super gezellig en wat een prachtig uitzicht vanop het terras!). Zeer overvloedig ontbijt (granen, koffiekoeken, verschillende soorten brood, vis, vlees, kazen, vers fruitsap, bubbels…).