Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Agoda.com
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 5 juni 2022

Nachtje in dit hotel geboekt met de bedoeling te gaan fietsen in de omgeving.
Alles lijkt proper in dit hotel tot je per ongeluk iets op de grond laat vallen en je een kijkje hebt onder het bed ... is daar ooit gepoetst ? Wat we onder het bed aantroffen deed ons erg twijfelen of we hier nog langer wilden verblijven. We hadden een kamer juist boven de cocktailbar en het was genieten tot na middernacht van de luide muziek. Het ontbijt kon voor de aangerekende prijs (15 euro per persoon) ook veel beter. Met andere woorden never again in dit hotel.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 5 augustus 2021

De kamer was groot maar zonder telefoon en wel erg lawaaierig met o.a. de bar eronder. Verwacht niets van de receptie: gewoon onbestaande en zelfs grof als je de receptioniste eindelijk te zien of te spreken krijgt. Ze is nooit of bijna nooit aanwezig. De parking is erg onhandig: je moet telkens de sleutel vragen bij de receptioniste, die dus praktisch nooit aanwezig is. Enig pluspunt: een heel goede poetsvrouw die je verder helpt.

Kamertip: Kies niet voor dit hotel. ER zijn betere hotels in Genk.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 7 januari 2020

Arte hotel noemt om te beginnen nu "Green hotel". We logeerden hier voor slechts één nacht na het bezoeken van de kerstmarkt in Hasselt.De ontvangst was zeer vriendelijk en de kamer was echt mooi,proper en héél comfortabel.
Het ontbijt was uitgebreid en lekker alhoewel warme chocomelk eigenlijk niet mocht ontbreken voor een lekker ontbijt in de wintermaanden.Ons zoontje miste zijn warme chocomelk. We zullen hier zeker opnieuw verblijven als we nog eens in de streek overnachten.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 15 november 2016 via mobiele applicatie

Hotel ligt centraal in Genk, vlakbij station en commercieel centrum. Receptioniste is eerder soort huisbewaarder en komt de deur opendoen als je aanbelt (aankomst om 19.15u in mijn geval). Vriendelijke ontvangst wel. Zeer sobere kamer maar heeft alles wat je nodig hebt om te overnachten. Bed was ok, kleine badkamer met lavabo, toilet en douche. Weinig waterdruk maar wel warm water. Deur naar terras dat rond gebouw loopt op 4e verdieping. Deze deur sloot niet goed af waardoor koude luchtstroom en lawaai. Hygiene was ok.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 september 2015

Hotel was grote tegenvaller. Verouderde kamer/badkamer. Douchestang afgebroken, lichten die niet werkten. Bv ingebouwd leeslampje was stuk. Er stond dan wel een losse leeslamp in de plaats, maar die was ook stuk. Tja....Heel gehorige kamer met hele luide afzuiging in de badkamer. De deur naar de badkamer kon niet dicht (geen deurknop/klink), dus heel de nacht was die afzuiging goed te horen. Ontbijt eenvoudig maar goed. Bediening vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2015