Leg de laagste prijs van deze websites vast
103 US$
Priceline103 US$
eDreams103 US$
Agoda.com103 US$
Trip.com
Travelocity
Beoordeeld op 15 november 2016 via mobiele applicatie

Hotel ligt centraal in Genk, vlakbij station en commercieel centrum. Receptioniste is eerder soort huisbewaarder en komt de deur opendoen als je aanbelt (aankomst om 19.15u in mijn geval). Vriendelijke ontvangst wel. Zeer sobere kamer maar heeft alles wat je nodig hebt om te overnachten. Bed was ok, kleine badkamer met lavabo, toilet en douche. Weinig waterdruk maar wel warm water. Deur naar terras dat rond gebouw loopt op 4e verdieping. Deze deur sloot niet goed af waardoor koude luchtstroom en lawaai. Hygiene was ok.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 september 2015

Hotel was grote tegenvaller. Verouderde kamer/badkamer. Douchestang afgebroken, lichten die niet werkten. Bv ingebouwd leeslampje was stuk. Er stond dan wel een losse leeslamp in de plaats, maar die was ook stuk. Tja....Heel gehorige kamer met hele luide afzuiging in de badkamer. De deur naar de badkamer kon niet dicht (geen deurknop/klink), dus heel de nacht was die afzuiging goed te horen. Ontbijt eenvoudig maar goed. Bediening vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 23 augustus 2015

mooi en nette kamer goed bed propere badkamer zeer vriendelijk aan de receptie
lekker ontbijt eenvoudig maar alles wat je nodig hebt musulie eitjes 2 soorten yohurt
fruit smeerkaas simpel maar zeer goed

Kamertip: kamer aan de straatkant maar om de hoek zit je aan het shopping
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 27 mei 2014 via mobiele applicatie

Ik heb 2 weken in dit hotel overnacht. De bediening was heel goed. Heel vriendelijk personeel. Het ontbijt was ook lekker. 'S avonds bleef ik eten in het cafe dat bij het hotel hoort en ook daar werd ik steeds goed bediend.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 1 januari 2014

Mooie, moderne kamer midden in het stadscentrum, vriendelijk onthaal, ook telefonisch.
De kamers lijken recentelijk vernieuwd maar zijn wel redelijk klein, vooral de badkamer.
De prijs voor een kamer is goed in verhouding met de kwaliteit, al is het ontbijt wel een dure toeslag. De trappenhal en gangen mogen ook wel eens vernieuwd worden, deze zijn wel verouderd. Kamers zijn niet geluidsdicht, veel verkeerslawaai.

Kamertip: Vraag eventueel een kamer die niet aan de straat gelegen is (als dat er is), anders is er veel lawaai.
Datum van verblijf: oktober 2013