“Lekker gegeten”
Beoordeling van Orestis - Greek Cuisine

Orestis - Greek Cuisine
Geclassificeerd als nr. 21 van 182 Restaurants in Genk
30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gamba's, mosselen en inktvis gegeten. Superlekker eten! Heel goede bediening, aardige man die op een erg vriendelijke manier met de klanten omgaat.

Datum van bezoek: oktober 2018

9 augustus 2018 beoordeeld

Iets duurdere Griek , heel mooi ingerichte zaak en leuke tuin achterin , super vriendelijk ...
Lekkere Griekse tafel formule : vele verschillende hapjes volgen elkaar op ...

Datum van bezoek: juli 2018
22 juli 2017 beoordeeld

De visschotel die we er aten was ronduit perfect. Aan te raden voor alle visliefhebbers. En bovendien aan zeer democratische prijzen.

Datum van bezoek: oktober 2016
10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds meermaals gehoord dat je hier lekker Grieks kan eten en zo hebben wij het ook ervaren. Zeer lekkere souvlakis (heel als en goed gekruid) met een lekker slaatje met tzatsiki. Meer moet dat niet zijn. Wij komen terug!

Datum van bezoek: mei 2017
2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen standaard uzo bij binnenkomst maar een bakje olijven. Een heerlijke Griekse salade en uitstekende vleesgerechten. De bediening is prima, rustig en op het eigen tempo.

De prijzen zijn iets hoger dan in een doorsnee Griek maar daar krijg je dan ook prima omgeving en voedsel voor.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Orestis - Greek Cuisine bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Orestis - Greek Cuisine geweest? Deel je ervaringen!