ZenHotels.com
tordo56

Hier komen we zeker nog terug ook zonder Bongo bon

Beoordeling van Hotel Zuid
5,0 van 5 bollen23 feb 2024 beoordeeld
dit hotel is absoluut een aanrader. Een iets wat kleine badkamer maar met productjes. Het is er zalig slapen in alle stilte en lekker warm. Het eten in het restaurant is er ook heel lekker en voldoende. De cru is heel vriendelijk en niets is te veel gevraagd.
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: niet twijfelen
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Comfort room
  • Vio.com
7.6 km van Hotel Zuid
Meer hotels in Genk bekijken
Beoordeeld op 12 februari 2024

Rustig gelegen hotel in een bosrijke omgeving. zeer ruime gratis parking.
Propere kamers allen op gelijkvloers.
Minpuntje : kamers zeer slecht geisoleerd, men hoort werkelijk alles.
Pluspuntje : zeer copieus ontbijt, niets te kort en dit aan redelijke prijs
Een locatie om terug te gaan !

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 14 januari 2024

Je hebt een instant vakantiegevoel als je het hotel binnenwandelt. Het smaakvol ingerichte interieur waar planten een hoofdrol spelen zorgen voor een oase van rust. De kamer was zeer warm en gezellig ingericht. De combinatie met het restaurant maakt je verblijf een totaalervaring! We hebben heel lekker gegeten. En het ontbijt...wat een uitgebreid buffet. We zijn al wat hotels gewoon maar dit was af. We zijn weer helemaal opgeladen! Bedankt.

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 11 januari 2024

Bij aankomst ruime parking en mooi onthaal en restaurantgedeelte, eens op de kamer eerder donkere kamer, koud en muffe geur. Kamer werd verwarmd met aircotoestel maar dit duurde erg lang en snachts maakt dit te veel lawaai om te laten draaien. Er lagen ook handdoeken tegen de ramen om het binnenregenen te verdoezelen. Wanneer we smorgens wakker kwamen voelden de lakens wak aan. Koffiemachine op kamer werkte ook niet echt goed en er was ook geen frigo aanwezig terwijl deze kamer toch al een upgrade was. Het ontbijt was wel lekker en voldoende maar bij ons viel de bediening 2 dagen op rij wel tegen, nogal norse en luidruchtige dame in haar handelingen die iets te veel aanwezig was in en rond de buffetzone. Daar droeg ze dan ook handschoenen die ze tijdens het uitchecken van andere bezoekers nog steeds aanhad om dan erna terug verder te doen met het ontbijt. was dit dan voor haar eigen hygiëne of toch voor die van ons...?
De andere personeelsleden die we hebben gesproken waren wel zeer vriendelijk. Jammer, we hadden een positieve eerste indruk maar het verblijf viel dan uiteindelijk toch wel wat tegen...

Kamertip: /
Beoordeeld op 31 december 2023

Prachtige sfeer. Ideale combinatie tussen hotel en B&B. De service van een hotel, het familiale van een B&B! Top restaurant met een uitdagende kaart. Mooi ontbijt met alles erop en eraan! Super vriendelijke mensen. Dit was onze tweede maal en gaan zeker nog terug. Bedankt!

Kamertip: De laadpalen zijn een extra troef!
Beoordeeld op 19 december 2023

Een kraaknet hotel met mooi interieur. Onze comfortkamer was ruim en proper. Mooie badkamer en goede bedden. Het ontbijt was echt lekker. Eén zaak was wel storend, de kamers zijn niet geluidsdicht. Als iemand op de gang passeerde of er een deur dicht ging, was het precies of dit in je kamer zelf was.