tom_wullaert
Bellegem, België

Leuk hotel

Beoordeling van Hotel Zuid
3,0 van 5 bollen19 dec 2023 beoordeeld
Een kraaknet hotel met mooi interieur. Onze comfortkamer was ruim en proper. Mooie badkamer en goede bedden. Het ontbijt was echt lekker. Eén zaak was wel storend, de kamers zijn niet geluidsdicht. Als iemand op de gang passeerde of er een deur dicht ging, was het precies of dit in je kamer zelf was.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Comfort room
  • Lol.travel
7.6 km van Hotel Zuid
Meer hotels in Genk bekijken
Beoordeeld op 4 december 2023

Zeer goed en mooi onderhouden hotel ontbijt gewoon top kamer beetje klein maar voor ons meer dan genoeg en zeer mooi dit hotel is zeker een aanrader alsook het restaurant speciale vermelding aan de baas die zeer vriendelijk en behulpzaam was 👍👍👍👌

Kamertip: Gewoon eens doen
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 13 augustus 2023 via mobiele applicatie

Met stip één van de beste fietshotels in Genk.
Prijs kwaliteit 10/10 !!!!
Leuk interieur
Fietsstalling ( mss. vergroten nr. toekomst toe ? )
Deze uitbaters weten je te verwennen met een zalig ontbijt en lekkere keuken.
Enige minpuntje zijn de de kleine kamers ( basic kamer)
Maar dat weten we voor een volgende keer want wij komen nog eens terug.

Kamertip: Grotere kamer nemen
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 26 juni 2023

het was zalig om buiten te kunnen eten, parkeergelegenheid aan het hotel, rustig gelegen kamers zonder buitenlawaai; netjes en proper; ontbijt met uitgebreide keuze en lekkere maaltijden. Vriendelijke bediening.

Beoordeeld op 18 juni 2023

Wat een leuk zoon-vader tripje moest worden, is met een sisser afgelopen. Bij het uitchecken een financiële kater opgelopen. Hotelprijs is van de pot gerukt voor een een gewoon 3* hotelletje: 195€ voor de kamer met de sauna is nog ça va maar dat er hier bovenop nog es 25€ per persoon extra aangerekend wordt voor het ontbijt én nog es vette aanrekening voor de elektrische fietsen die we gehuurd hebben én ook nog een dik betaald simpel avondmaal… is er toch over! Bovendien was er ‘s nachts nog eens nachtlawaai op de gang, waardoor ons een goede nachtrust niet echt gegund was… Kortom: een leuk fietshotel maar té duur voor hetgeen het is. Het neigt naar profitariaat… jammer.

Kamertip: Oppassen met de extra aanrekeningen!
Beoordeeld op 18 juni 2023

Voor Vaderdag gereserveerd in Hotel Zuid. Enkel de open suite met sauna kamer was nog niet geboekt, dus voor deze gekozen. In principe niet de juiste kamer om met je vader te slapen, maar de ligging van dit hotel om te fietsen in de Limburg, overtuigde me om toch te boeken. De sauna in de kamer hebben we niet gebruikt omwille van het warme zomerweer. Prijs/kwaliteit vind ik de kamer iets te duur (tenzij je de sauna gebruikt), maar daar was ik me bewust van. Wel goed gegeten in het restaurant en een goed ontbijt aangeboden gekregen. We komen nog terug, maar dan liefst in een andere kamer.