Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 3 mei 2023

Basic kamer is uiteraard basic.
Het is allemaal een beetje krap, maar alles is oké.
Voldoende kastruimte; goed bed en goede douche.
Gratis afgesloten parking en afgesloten berging voor de fietsen.
Midden in traject van de fietsroutes.
En een heerlijk (vroeg) ontbijt.

Kamertip: Mooie start voor fietsroute.
Beoordeeld op 1 mei 2023

Zeer goede ligging
Heeerlijk ontbijt
Super vriendelijk personeel
Kamer was wat klein waardoor een kast open doen of bewegen in de baskamer wat moeilijk was
Muren zijn zo dun dat je heel de nacht je buur hoort snurken 🙃

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 27 april 2023

Ons verblijf in Hotel Zuid was zeer aangenaam.
Een comfortabele kamer, al was de basiskamer voor 2p wel wat aan de kleinere kant.
Maar perfect om even uit te rusten of de nacht door te brengen.
Uitstekend ontbijt & heerlijk avondeten.

Beoordeeld op 4 april 2023 via mobiele applicatie

Het hotel is op een heel rustgevende plaats gelegen omringd door een bos. De kamer was klein maar mooi ingericht en netjes. De badkamer was wel te klein om comfortabel te gebruiken. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Dame aan de receptie mag wel wat meer gastvrijheid tonen en vriendelijker zijn. De dame is de ontbijtruimte was wel heel vriendelijk.

Beoordeeld op 20 maart 2023

Het bed was eerder aan de zachte kant, minder ons ding. De kamer was heel netjes, wel was de badkamer erg klein. Met 2 kon je er niet in staan en het toilet staat pal naast de inloopdouche, nogal krap om je af te drogen. Het onthaal vonden wij niet echt vriendelijk bij het inchecken, bij het uitchecken was dat wel dik in orde (de uitbaatster). Het ontbijt was heerlijk! Het diner was ook lekker.

Datum van verblijf: maart 2023