Beoordeeld op 4 april 2023 via mobiele applicatie

Het hotel is op een heel rustgevende plaats gelegen omringd door een bos. De kamer was klein maar mooi ingericht en netjes. De badkamer was wel te klein om comfortabel te gebruiken. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Dame aan de receptie mag wel wat meer gastvrijheid tonen en vriendelijker zijn. De dame is de ontbijtruimte was wel heel vriendelijk.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 20 maart 2023

Het bed was eerder aan de zachte kant, minder ons ding. De kamer was heel netjes, wel was de badkamer erg klein. Met 2 kon je er niet in staan en het toilet staat pal naast de inloopdouche, nogal krap om je af te drogen. Het onthaal vonden wij niet echt vriendelijk bij het inchecken, bij het uitchecken was dat wel dik in orde (de uitbaatster). Het ontbijt was heerlijk! Het diner was ook lekker.

Beoordeeld op 15 maart 2023

Een sfeervol hotel met vriendelijk bediening.
Wij hadden een standaard kamer.
Deze is heel gezellig en net!
De badkamer is iets wat aan de krappe kant.
Maar geen probleem.
Heel mooie prijs voor wat je krijgt!
Bij het ontbijt is er veel keuze !

Beoordeeld op 12 maart 2023

Ik had een eenpersoonskamer, die was zoals verwacht klein maar heel goed in orde!
Heel mooi hotel, heel mooie inrichting en leuke sfeer.
Gemakkelijk gelegen met gratis parking.
Gezellige bar.
Prima ontbijtbuffet.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 februari 2023

Heel mooi hotel, gezellige inrichting, lekker ontbijt.

Alleen hoor je alles redelijk fel van wat er op de gang gebeurde.
Is niet zo aangenaam als je voor de rust gaat.

Voor de rest alles prima.

Bedankt.

Datum van verblijf: februari 2023