Priceline
Expedia.comUS$ 95
TravelocityUS$ 95
ZenHotels.com
Beoordeeld op 7 augustus 2022 via mobiele applicatie

We hadden kamer 30, de suite. De dubbele douche als je binnenkomt was echt een wow momentje. Echter als je dan gaat douche. Een regelrechte zeperd. De ene douche wordt niet warm, de andere verandert voortdurend van temperatuur. Ik had niet echt het idee dat degene achter de receptie dat heel serieus nam ook bij het uitchecken. Verder wemelde het van de wespen. Gebruik van terras( ook in de suite was daardoor niet mogelijk) dat werkt erkent door degene in de bediening. Toevallig degene die het hele weekend eigenlijk zo’n beetje alles in haar eentje moest doen. Of was het de eigenaresse? Bijzonder in ieder geval. Uiteindelijk toch nog gestoken ook. Op zich was de suite netjes hoor, maar niet voor de 183 euro die ik er voor neer geteld heb

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 3 augustus 2022

Ligging was perfect , eten was ook dik in orde en de parking was een pluspunt , maar voor de rest zekers geen aanrader. Slecht geslapen en bij thuiskomst naar de doter geweest , vlooien beten zei de dokter

Kamertip: géén standaardkamer nemen zoals met Bongo of wonderbox , geen airco supper kleine badkamer maar ook belangrijk , niet netjes
Beoordeeld op 24 juli 2022

Heel rustig hotel, kleinschalig en mooi gelegen. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Heel netjes.
Verzorgd ontbijt.
Wij waren er dankzij een cadeaubon. Fijne ervaring en zeker een aanrader. Alles top!

Beoordeeld op 20 juli 2022

Het is een gezellig hotel met mooie kamers ( met oog op de natuur ) vriendelijk personeel en behulpzaam , uitgebreid ontbijt en ruime parking vlak aan het hotel .
Zijn er voor de 4de maal aanwezig voor de streek van Limburg te bezoeken .

Beoordeeld op 18 juli 2022

Een leuk hotel met mooie kamers.
Bedden zijn van goede kwaliteit.
Badkamer voldoet zeker aan de vereisten?
Water en koffie (Nespresso) op de kamer.
Onze kamer had een zithoek en tafel met stoelen waar je bij wijze van spreken aan kan eten.
TV was top, via TELENET radio en beeld.