“Fantastische zaak”

De Molen Grill
Geclassificeerd als nr. 7 van 181 Restaurants in Genk
Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Onze pittige grillroom De Molen is gelegen in de oude Dorpermolen nabij het Molenvijverpark en vlak naast het MHotel. Met zijn interieur gekenmerkt door een zuiver vleugje nostalgie baadt De Molen in een gezellige drukte die de bezoeker meteen op zijn gemak stelt. Met De Molen is Genk niet alleen een gezellige grillroom rijker maar ook een hartige speciaalzaak waar u al uw prikkelende vleselijke verlangens kunt laten botvieren: hier vindt u effectief de meest sappige filet pur, de verrukkelijkste entrecôte, de appetijtelijkste brochettes en de meest verleidelijke chateaubriand. Alles wordt geserveerd met handgesneden frieten gebakken in ossenwit, huisgemaakte mayonaise, sla en één saus naar keuze.Voor de fijnproevers van heerlijke geroosterde vleesspecialiteiten is De Molen echt een must, voor de verlekkerde eter een ware ontdekking en voor hongerige passant zeker een bezoek waard. Ja, De Molen draait weer…!
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We waren enkele dagjes op vakantie in Genk en wilden wel iets gaan dichtbij ons hotel. We kwamen al snel uit op de molen grill. Dit sprak me wel aan als vleesliefhebber. We namen elk een gin tonic als aperitief en ze waren zeer lekker en mooi gepresenteerd met een bijpassende tonic. Ook kregen we een klein aperitiefhapje, altijd leuk! Toen kwam het hoofdgerecht, mijn vriendin nam de tonijn en ik de aberdeen angus ribeye met peperroomsaus. Dat was een prachtig mals stuk vlees met een perfecte cuisson en pittige peperroomsaus. Mijn vriendin haar tonijn was ook perfect gebakken, heerlijk. De rode huiswijn was ook zeer lekker en vol van smaak. Als desser namen we beide een moelleux. Deze zijn zeer groot en perfect klaargemaakt en geserveerd met lekker vanille roomijs en rood fruit. Dit was de beste moelleux die ik ooit gegeten had. KORTOM, een echte aanrader, de mensen met negatieve recensies zijn geloof ik in een ander restaurant langsgeweest. Complimenten aan de chef en de bediening!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van een goed stuk vlees houdt, dan ben je hier op de juiste plek!
De sfeer, de geur, de bediening en het vlees zijn hier top!
Moet je een keertje geweest zijn als vleesliefhebber.

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was al een keer geweest met mijn collega's, toen was het al heel lekker en alles tip top. Deze keer was ik hier met mijn vriend. Vlotte, vriendelijke bediening. Heel lekker mals en goed gebakken vlees, lekkere en voldoende saus.
Als chocolade liefhebber bestel ik als dessert vaak een moelleux, vaak een teleurstelling op het bord. Hier was hij perfect!
Eerlijk is eerlijk, niet het goedkoopste restaurant, maar het vlees is wel enorm lekker, dus de prijs wel waard!

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 13 pers gaan uit eten , alles was super in orde, iedereen gelijk eten gekregen tot in de puntjes in orde ! Pluimpje

24 september 2018 beoordeeld

In de tegenstelling tot een jaar geleden was het deze keer beneden alle pijl, gewoon schandalig. De bestelling van de drank werd opgenomen maar niet gebracht, zelfs na lang wachten en drie keer vragen niet. Het toppunt was de steak, ribeye....voor 2 personen, 74 euro, werd in huiddunne plakjes gesneden (carpaccio) en opengelegd op een houten plank en afgedekt met een papiertje van de slagerij. Was natuurlijk onmiddellijk koud, was opengelegd om het gewicht te verdoezelen, dat was nooit 700 gram voor 2 personen geweest. De stroganoff saus voor 7 euro extra was eerder een mislukte tomatensoep, echt walgelijk. Dan nog eens 7 euro extra voor de ondermaatse frieten....kortom NOOIT meer

Reizigers die De Molen Grill bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In De Molen Grill geweest? Deel je ervaringen!