“Wat een teleurstelling....”

De Molen Grill
Geclassificeerd als nr. 7 van 181 Restaurants in Genk
Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Onze pittige grillroom De Molen is gelegen in de oude Dorpermolen nabij het Molenvijverpark en vlak naast het MHotel. Met zijn interieur gekenmerkt door een zuiver vleugje nostalgie baadt De Molen in een gezellige drukte die de bezoeker meteen op zijn gemak stelt. Met De Molen is Genk niet alleen een gezellige grillroom rijker maar ook een hartige speciaalzaak waar u al uw prikkelende vleselijke verlangens kunt laten botvieren: hier vindt u effectief de meest sappige filet pur, de verrukkelijkste entrecôte, de appetijtelijkste brochettes en de meest verleidelijke chateaubriand. Alles wordt geserveerd met handgesneden frieten gebakken in ossenwit, huisgemaakte mayonaise, sla en één saus naar keuze.Voor de fijnproevers van heerlijke geroosterde vleesspecialiteiten is De Molen echt een must, voor de verlekkerde eter een ware ontdekking en voor hongerige passant zeker een bezoek waard. Ja, De Molen draait weer…!
24 september 2018 beoordeeld

In de tegenstelling tot een jaar geleden was het deze keer beneden alle pijl, gewoon schandalig. De bestelling van de drank werd opgenomen maar niet gebracht, zelfs na lang wachten en drie keer vragen niet. Het toppunt was de steak, ribeye....voor 2 personen, 74 euro, werd in huiddunne plakjes gesneden (carpaccio) en opengelegd op een houten plank en afgedekt met een papiertje van de slagerij. Was natuurlijk onmiddellijk koud, was opengelegd om het gewicht te verdoezelen, dat was nooit 700 gram voor 2 personen geweest. De stroganoff saus voor 7 euro extra was eerder een mislukte tomatensoep, echt walgelijk. Dan nog eens 7 euro extra voor de ondermaatse frieten....kortom NOOIT meer

26 augustus 2018 beoordeeld

Mooie zaak maar ten opzichte van een jaar geleden er toch op achteruit gegaan, personeel is opgejaagd en dit is uiteraard de zaakvoerder die hiervoor verantwoordelijk is en het uiteindelijk de bedoeling is om hier zoveel mogelijk geld te spenderen en zo snel mogelijk weer buiten te zijn. Waarschijnlijk ook wel logisch maar als je boven zit is er enorm veel lawaai. Tijdens de bestelling een aperitief,het hoofdgerecht en een fles wijn besteld. Twee minuten nadat de aperitief geserveerd is zijn ze er al met de wijn en dan vijf minuten later het hoofdgerecht! Jammer dat dan de frieten ok nog erg vettig zijn.

Hiervoor wil ik nooit meer betalen, uit eten gaan is genieten en niet met stress naar buiten komen. Ik vraag de ober naar de afrekening en vraag hem als het de bedoeling is om iedereen zo snel mogelijk buiten te hebben, nee mijnheer krijg ik als antwoord.
Ik laat weten dat ik het begrijp en dat er enkel gedaan wordt wat opgedragen is en dat wij hier de laatste keer geweestczijn.

22 augustus 2018 beoordeeld

Lekker gemarineerde scampibrochette met frisse salade en frietjes alles dik in orde!Vlotte bediening en zeer vriendelijk.Komen zeker terug.

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangenaam personeel met top bediening. Zeer mals en lekkere vlees soorten als keuze. Met zorg bereid,wat ons betreft een echte aanrader.

11 augustus 2018 beoordeeld

Zaterdag avond uitstap met vriendenhad niet aan onze verwachtingen voldaan.DE steak was goed maar de bijlage was niet vers en de frieten een vette boel.we namen een fles wijn,die meteen werd uitgeschonken en verdeeld in grote en kleine glazen.Bij de koffie werden vier koffie op een vierkant serveer bord op tafel gezet met het verzoek ze er later terug te zetten!!!als bijlage een vet bolletje uit de diep vries net ontdooid..We hadden beter verwacht!

Reizigers die De Molen Grill bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In De Molen Grill geweest? Deel je ervaringen!