“Restaurant ”

De Molen Grill
Geclassificeerd als nr. 7 van 181 Restaurants in Genk
Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Onze pittige grillroom De Molen is gelegen in de oude Dorpermolen nabij het Molenvijverpark en vlak naast het MHotel. Met zijn interieur gekenmerkt door een zuiver vleugje nostalgie baadt De Molen in een gezellige drukte die de bezoeker meteen op zijn gemak stelt. Met De Molen is Genk niet alleen een gezellige grillroom rijker maar ook een hartige speciaalzaak waar u al uw prikkelende vleselijke verlangens kunt laten botvieren: hier vindt u effectief de meest sappige filet pur, de verrukkelijkste entrecôte, de appetijtelijkste brochettes en de meest verleidelijke chateaubriand. Alles wordt geserveerd met handgesneden frieten gebakken in ossenwit, huisgemaakte mayonaise, sla en één saus naar keuze.Voor de fijnproevers van heerlijke geroosterde vleesspecialiteiten is De Molen echt een must, voor de verlekkerde eter een ware ontdekking en voor hongerige passant zeker een bezoek waard. Ja, De Molen draait weer…!
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangenaam personeel met top bediening. Zeer mals en lekkere vlees soorten als keuze. Met zorg bereid,wat ons betreft een echte aanrader.

11 augustus 2018 beoordeeld

Zaterdag avond uitstap met vriendenhad niet aan onze verwachtingen voldaan.DE steak was goed maar de bijlage was niet vers en de frieten een vette boel.we namen een fles wijn,die meteen werd uitgeschonken en verdeeld in grote en kleine glazen.Bij de koffie werden vier koffie op een vierkant serveer bord op tafel gezet met het verzoek ze er later terug te zetten!!!als bijlage een vet bolletje uit de diep vries net ontdooid..We hadden beter verwacht!

17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we al meerdere keren lekker gegeten hebben in dit restaurant, viel het ons deze keer tegen. We bestelden een Home made ice tea, die er spectaculair uitzag maar echt niet te drinken was. Deze had erg lang getrokken en was dus heel bitter. We maakten er bij twee verschillende obers een opmerking over maar men hield het erbij dat dit de bedoeling was. Ik denk niet dat men zelf geproefd had. Jammer dat men zijn fout niet gewoon kan toegeven en we dit dan ook nog moesten betalen. Zeker voor een restaurant waar je sowieso een rekening hebt boven de €100.

5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn regelmatige klanten en zijn meestal zeer tevreden. Nu was het even geleden en keken we erg uit naar een gezellig avondje tafelen. Ik zag dat er nu ook een lady steak op het menu stond en besloot deze te nemen omdat ik altijd moeite heb om de normale steak op te krijgen. Top idee om dat op de kaart te zetten dacht ik nog. De steak was echter een dunne lap vlees die niet a point maar bien cuit gebakken was. Op zich voor mij geen probleem want de smaak was wel nog oké. Waar we echter niet mee om konden was de attitude van enkele personeelsleden. We zaten aan een tafeltje tegen de toog en waren bij de laatste klanten. Daarom was men reeds bezig met het opruimen en bijvullen. Er werd onderling luid gebabbeld en gelachen. Het leek wel of we er niet zaten... een zaalmedewerker maakte de jongen achter de bar die ruw een glasbak leegmaakte er attent op dat er nog klanten zaten. Waarop die luid en duidelijk antwoordde: en dan? En ik ben aan het werk. Erg arrogant en als klant voel je je dan niet erg gewaardeerd. Dit soort gedrag hoort naar onze mening niet thuis in een zaak waar je buitenstapt met een rekening van 130 euro voor 2 personen (hoofdgerecht/fles wijn/water)

23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel toevallig 2 x deze week op dezelfde plek terecht gekomen. Origineel en leuke setting, heel lekker vlees, maar dan ook echt heel lekker! En ook heel toffe en vriendelijk bediening . Kortom hier komen we terug!

Reizigers die De Molen Grill bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In De Molen Grill geweest? Deel je ervaringen!