“Subliem”

Keukens: Grieks, Mediterraan, Grill
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier eet je echt de beste gyros die je ooit gegeten hebt. Zo lekker gemarineerd ... super.
De bediening is ook altijd even vriendelijk.
Zeker de moeite om voor om te rijden!

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Griekse lekkere keuken en gastvrijheid met oog voor detail. Op aanraden van TripAdvisor hier komen dineren. Warme familie die hun gasten wil verwennen. Geen pretentie, gewoon lekkere keuken geserveerd met een warm hart. Niet twijfelen. Gewoon doen. Jullie gaan met een glimlach naar huis. Zo moeten er meer restos zijn ❤️‍

Datum van bezoek: november 2018
Vallinanelles, Eigenaar van O' Geros, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Mah zo lief!
Jullie waren ook geweldig.
Van Mama en mij ook 5 sterren voor jullie
Dank je!

1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier al verschillende keren geweest en is lijk altijd lekker. The place to be in genk. Neem zeker de meze schotel

Datum van bezoek: november 2018

Dank je wel voor deze heerlijke review!
Jammie

2 oktober 2018 beoordeeld

Als je echt veel honger hebt en zin in Grieks - Belgisch kan je hier heel lekker eten. De uitbaters zijn super vriendelijke mensen

Datum van bezoek: juli 2018
Vallinanelles, Owner van O' Geros, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018

Hey wauw wat heerlijk dit te horen.
Super.
Maar deze review hoort thuis op de pagina van de Griekse Frituur.
Dikke dikke merci. Sari zal blij zijn.
Vallina

1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Warm welkom door de dames van O’Geros.
We proefden er van super lekkere Griekse gerechten, ontdekten heerlijke Griekse wijnen en de gin van Vallina!
Gedurende enkele uurtjes waanden we ons in Griekenland en niet in Genk.
Jullie zien ons zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die O' Geros bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In O' Geros geweest? Deel je ervaringen!