“Lekker en al jaren de beste Griekse frituur”
Beoordeling van O' Geros

O' Geros
Geclassificeerd als nr. 4 van 181 Restaurants in Genk
Keukens: Grieks, Mediterraan, Grill
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 oktober 2018 beoordeeld

Als je echt veel honger hebt en zin in Grieks - Belgisch kan je hier heel lekker eten. De uitbaters zijn super vriendelijke mensen

Vallinanelles, Owner van O' Geros, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2018

Hey wauw wat heerlijk dit te horen.
Super.
Maar deze review hoort thuis op de pagina van de Griekse Frituur.
Dikke dikke merci. Sari zal blij zijn.
Vallina

1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Warm welkom door de dames van O’Geros.
We proefden er van super lekkere Griekse gerechten, ontdekten heerlijke Griekse wijnen en de gin van Vallina!
Gedurende enkele uurtjes waanden we ons in Griekenland en niet in Genk.
Jullie zien ons zeker terug!

26 september 2018 beoordeeld

Mijn dochter en ik zijn na een lange tijd terug gaan eten bij hun. Hun aanbod van eten heeft een ruime keus en is natuurlijk om het water in de mond te krijgen. We kregen een vriendelijke bediening van dochter en moeder. Als drankjes vroegen we om een surprise en zowel mijn dochter al ik kregen een lekker drankje aangeboden. Het is zeker een aanrader om er te gaan eten.

24 september 2018 beoordeeld

De sfeer en gastvrijheid stralen al van bij binnenkomst op je af.
Je wordt er ondergedompeld in een hartelijke gezelligheid, waar professionaliteit en mediterrane openheid uitstekend in balans zijn.
De gerechten zijn verrassend en heerlijk in hun puurheid.
Het is een plek voor een bijzonder fijne avond uit ....

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten en een super vriendelijke bediening. Geweldig concept met allerlei lekkere hapjes. Dit is Griekeland naar Belgie brengen. Een echte aanrader!!!!

Reizigers die O' Geros bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In O' Geros geweest? Deel je ervaringen!