“Gepassioneerde Griekse keuken”

Keukens: Grieks, Mediterraan, Grill
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het voelt als binnenstappen bij een warme familie die je verwent met al het lekkers wat een Griekse keuken te bieden heeft. Het werkt met een vast menu in enkele kleinere voorgerechten en een gevarieerde hoofdschotel.
Tradities en familie zijn duidelijk heel belangrijk en dat merk je in elk detail: de manier waarop je wordt aangesproken, een voorgerechtje met pita en frietjes (jawel) dat verwijst naar hoe het 3 generaties geleden allemaal begon,...
Heerlijk gegeten en net op tijd voor de cinema aan de overkant van de straat. Tot binnenkort!

Datum van bezoek: februari 2018
Vallinanelles, Owner van O' Geros, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Gelukkig op tijd in de cinema geraakt.
Heel erg bedankt... Tot snel.
Vallina & Mariane

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Diverse collega’s raadden me dit Grieks eethuis al lang aan. En ze hadden gelijk. Bij O Geros wordt je hartelijk en familiaal ontvangen door dochter en moeder die eigenaars zijn. De kaart draait in essentie om een hapjesmenu dat vlot, maar niet te snel, geserveerd wordt in meer dan voldoende porties. (En we zijn goede eters) Ik onthoud vooral een heerlijke bonensoep met fantastisch zelfgebakken lookbrood, een erg smakelijke moussaka en verrukkelijke gelakte ribbetjes, naast nog andere prima vis- en vleesgerechtjes. De kokkin komt ook regelmatig checken of alles naar wens was. Bij O Geros is men duidelijk begaan met de gasten. Voor een verzorgde maal met verse bereidingen betaalden we een correcte prijs. We keren beslist terug.

Datum van bezoek: februari 2018
Vallinanelles, Eigenaar van O' Geros, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2018

Bedankt voor deze hartverwarmende woorden...

Vallina

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig restaurantje. Alsof je bij vrienden of familie gaat eten. Allemaal leuke proevertjes. Super lekker eten en fantastisch warme en joviale bediening!! Een echte aanrader in Limburg.

Datum van bezoek: januari 2018
11 januari 2018 beoordeeld

Wat een heerlijke avond! Zo een fijne sfeer, superlekker eten, prachtig opgediend, en zo een fijne persoonlijke bediening. Een echte aanrader voor iedereen die houdt van lekker Grieks eten in een familiale sfeer!

Datum van bezoek: januari 2018
4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een verrassing van men vrouw. We waren echt verrast. Niet dat wat wij gewoon zijn.
Lekker griekse familie keuken. Met dat heerlijke gastronomisch tintje. Bedankt

Datum van bezoek: december 2017
Vallinanelles, Eigenaar van O' Geros, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018

Hey Tom,

Heel erg bedankt voor deze leuke review.
Ik ben blij dat we voor een leuke herinnering hebben kunnen zorgen!

Vallina

Reizigers die O' Geros bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In O' Geros geweest? Deel je ervaringen!