“Rustige omgeving, professionele bediening en origineel eten.”
Beoordeling van Restaurant Mélange

Restaurant Mélange
Geclassificeerd als nr. 1 van 182 Restaurants in Genk
Keukens: Frans
15 april 2022 beoordeeld

We hebben genoten van een heerlijk menu. Het eten was lekker, origineel en zeker ook genoeg!
Het was een professionele en vlotte bediening.

Zeker een aanrader!

14 april 2022 beoordeeld

Avondje op restaurant met een groep vriendinnen. Gekozen voor het vier gangen week menu. De ontvangst was zeer hartelijk en de amuses met aperitief werden zeer vlot geserveerd. Het hele menu was super lekker en gevarieerd. Mooi klassiek restaurant waar het telkens weer fijn is om terug te keren. De hele beleving is er zoals het zijn moet….. Een aanrader !!

Datum van bezoek: februari 2022
14 april 2022 beoordeeld

Puur genieten van begin tot einde! Een gezellig, verzorgd restaurant met een overheerlijke keuken en een spontane en vriendelijke bediening. Ze vragen bij het maken van de reservatie ook of er allergieën zijn waarmee ze in de keuken rekening mee moeten houden, we appreciëren dat dat kan! Elk gerecht, van de hapjes bij een lekker aperitief tot aan de koekjes bij de koffie, heeft een unieke touch en smaakt heerlijk, zeker met een aangepast wijntje erbij!

Wij komen zeker terug!

12 april 2022 beoordeeld

* prachtige setting, zeer smaakvol en sfeervol ingerichte zaak
* overheerlijke gerechten, zeer mooi gepresenteerd
* vlotte bediening
* lekkere, aangepaste wijnen
* eerlijke prijs/ kwaliteit verhouding

10 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een topervaring van de hapjes bij het lekkere aperitief, tot de koekjes bij de koffie zijn we meegenomen in verschillende heerlijke smaken die mooi bij elkaar passen. Op en top mooi afgewerkte gerechten! Gestart met een lekker huisgemaakte cocktail maar ook de aangepaste wijnen bij elk gerecht zijn excellent gekozen en passen perfect bij het menu dat je krijgt. Huiselijke en gezellige setting met vriendelijke bediening.

Een echte aandrader!

Reizigers die Restaurant Mélange bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Restaurant Mélange geweest? Deel je ervaringen!