“Unieke ervaring”

Restaurant Mélange
Geclassificeerd als nr. 1 van 181 Restaurants in Genk
Keukens: Frans
16 januari 2022 beoordeeld

Zéér verfijnd eten met veel aandacht voor detail. Samen met de vriendelijke gastvrouw en beleefd personeel zorgt de Mélange voor een ervaring die je smakenpalet goed verwend.

Datum van bezoek: januari 2022

26 december 2021 beoordeeld

Na een leuke ontvangst werden we verwend met het 5 gangen menu met aangepaste wijnen.
Al de gerechtjes, van hapjes tot het dessert werden mooi gepresenteerd geserveerd en smaakten stuk voor stuk erg lekker.
Ook de bediening (met gepaste uitleg over de gerechten en wijn) was erg goed, we hadden echt het gevoel er welkom te zijn.
We gaan hier binnenkort zeker terug gaan, een aanrader wat ons betreft.

Datum van bezoek: december 2021
9 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke keuken! Lekkere smaken die prachtig gebracht werden. Ook de bediening was geweldig, mochten we terug in de buurt zijn, keren we zeker terug!

Datum van bezoek: september 2021
5 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na vele afhaalmenu's van de Mélange in deze Corona-tijd blijft het verrassend dat deze hoge kwaliteit behouden blijft.
Ook het Paasmenu dit weekend was buitengewoon heerlijk en van een hoogstaand niveau.
Wij zullen blij zijn als we terug met ons gezin, gezellig in dit restaurant, kunnen samenkomen.

Datum van bezoek: april 2021
20 maart 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben dit weekend het afhaalmenu genomen van 4gangen.
Het waren stuk voor stuk heel lekkere gerechten, simpel klaar te maken met duidelijke handleiding en mooie presentatie!
En een correcte prijs-kwaliteit.
Een echte aanrader!

Datum van bezoek: maart 2021

Reizigers die Restaurant Mélange bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Restaurant Mélange geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.