“Paasmenu: afhaalmenu ”

Restaurant Mélange
Geclassificeerd als nr. 1 van 174 Restaurants in Genk
Keukens: Frans
5 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na vele afhaalmenu's van de Mélange in deze Corona-tijd blijft het verrassend dat deze hoge kwaliteit behouden blijft.
Ook het Paasmenu dit weekend was buitengewoon heerlijk en van een hoogstaand niveau.
Wij zullen blij zijn als we terug met ons gezin, gezellig in dit restaurant, kunnen samenkomen.

Datum van bezoek: april 2021

20 maart 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben dit weekend het afhaalmenu genomen van 4gangen.
Het waren stuk voor stuk heel lekkere gerechten, simpel klaar te maken met duidelijke handleiding en mooie presentatie!
En een correcte prijs-kwaliteit.
Een echte aanrader!

Datum van bezoek: maart 2021
9 januari 2021 beoordeeld

Dit weekend het afhaalmenu besteld bij Melange en thuis heerlijk genoten van een culinaire date night. Elk gerecht van de vier gangen smaakte voortreffelijk en was tot in de puntjes voorbereid, van de hapjes tot en met de koekjes bij de koffie. Wij hebben enorm lekker gegeten en komen zeker eens langs zodra dit terug kan!

Datum van bezoek: januari 2021
16 november 2020 beoordeeld

Super lekker eten. We hebben er van genoten. Ook nog eens bedankt voor de leuke attentie NAV de verjaardag van mijn vrouwtje. Super!!!
Martine en Dirk

Datum van bezoek: november 2020
7 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het afhaal menu was heerlijk. Goede portie en goed voorbereid, duidelijk instructies voor het opwarmen en de presentatie, het was TOP. Dank je hiervoor ,

Datum van bezoek: november 2020

Reizigers die Restaurant Mélange bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Restaurant Mélange geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.