“Afhaalmenu ”

Restaurant Mélange
Geclassificeerd als nr. 1 van 181 Restaurants in Genk
Keukens: Frans
20 maart 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben dit weekend het afhaalmenu genomen van 4gangen.
Het waren stuk voor stuk heel lekkere gerechten, simpel klaar te maken met duidelijke handleiding en mooie presentatie!
En een correcte prijs-kwaliteit.
Een echte aanrader!

Datum van bezoek: maart 2021

9 januari 2021 beoordeeld

Dit weekend het afhaalmenu besteld bij Melange en thuis heerlijk genoten van een culinaire date night. Elk gerecht van de vier gangen smaakte voortreffelijk en was tot in de puntjes voorbereid, van de hapjes tot en met de koekjes bij de koffie. Wij hebben enorm lekker gegeten en komen zeker eens langs zodra dit terug kan!

Datum van bezoek: januari 2021
16 november 2020 beoordeeld

Super lekker eten. We hebben er van genoten. Ook nog eens bedankt voor de leuke attentie NAV de verjaardag van mijn vrouwtje. Super!!!
Martine en Dirk

Datum van bezoek: november 2020
7 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het afhaal menu was heerlijk. Goede portie en goed voorbereid, duidelijk instructies voor het opwarmen en de presentatie, het was TOP. Dank je hiervoor ,

Datum van bezoek: november 2020
23 oktober 2020 beoordeeld

Wij hebben zeer lekker gegeten en gedronken bij Mélange. De hapjes waren een mooie opwarmer voor het vele lekkers dat nog moest komen. Een leuke combi Arie van vis en vlees, geëindigd met een hartig en een zoet dessert. De wijnen pasten perfect bij de gerechten, vriendelijke bediening. Zeer gemoedelijke sfeer en coronaproof. Wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Restaurant Mélange bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Restaurant Mélange geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.