“Top adres Huiselijke culinaire sfeer”
Beoordeling van Restaurant Mélange

Restaurant Mélange
Geclassificeerd als nr. 1 van 181 Restaurants in Genk
Keukens: Frans
18 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Mélange is een gevestigde waarde in Genk. Deze restaurant ervaring is 1 van mijn top in 2020. Het was een culinaire reis van A tot Z. We waren met een gezelschap van 10 ( 100% Corona proof). We zijn met ze allen voor de zes gangen gegaan met heerlijk aangepaste wijnen. Elk gerechtje was een kunstwerk waarbij de smaak het beeld zelfs overtrof. De Mélange is de moeite waard om enkele uren te vertoeven...
Special thankxsss aan de nieuwe vaste waarde Michelle (de hofmeesteres ) die recent vast in dienst is getreden. De beelden spreken voor zich...

Datum van bezoek: september 2020

11 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere gerechten perfect gecombineerd met verrassende wijnen.
De topbediening en gezellige inrichtingen hebben voor een aangename avond gezorgd.

Datum van bezoek: oktober 2020
7 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, bijzonder lekkere hapjes, en ook de voorgerechtjes waren zeer lekker en origineel. Ik vond vooral de creme van burrata met pesto heel lekker en speciaal.

We kozen voor het 4 gangen surprise menu.
Ik was een beetje teleurgesteld over het vlees hoofdgerecht. Steak van wit-blauw vind ik zowat het meest smakeloze vlees, en een beetje saai.

Datum van bezoek: september 2020
29 augustus 2020 beoordeeld

Heel lekker gegeten, complimenten aan de chef, alles was mooi verzorgd en heel vlot, vriendelijke bediening. Toffe plaats en een echte aanrader

Datum van bezoek: augustus 2020
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een pareltje in het Limburgse Genk. Van eerste tot laatste gang enorm genoten. Mooie ingrediënten met een ware smaakexplosie. Wij komen hier zeker snel terug. Ook enorm vriendelijke bediening. Tot in de puntjes verzorgd. Eten op sterwaardig niveau met mooie begeleidende wijntjes. Top!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Restaurant Mélange bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Restaurant Mélange geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.