“Klasse !”

Restaurant Mélange
Geclassificeerd als nr. 2 van 184 Restaurants in Genk
Keukens: Frans
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klasse restaurant met een zeer uitstekende keuken, verrassende gerechten en zeer goede bediening! Zeker een aanrader !

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend gegeten bij restaurant Mélange. Zéér klantvriendelijk en gastvrij. We hadden een paar uitzonderingen in ons gezelschap, hier werd rekening mee gehouden en ze kregen een aangepast gerecht. Daarnaast waren de wijnen als ook de bediening top. Zeker een aanrader!

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam restaurant met goed eten en lekkere wijntjes.
Zeer vriendelijke bediening
Zeker voor herhaling vatbaar!!

5 februari 2018 beoordeeld

Van amusehapjes tot dessert , alles was van een prima kwaliteit.
De bediening was ook heel vriendelijk en gezellig , de uitleg over de aperitieven en wijnen waren top zonder langdradig te zijn .
Dit restaurant behoort zeker tot onze favorieten .

Datum van bezoek: januari 2018
3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de betaalbare verfijnde keuken is het zeker een aanrader!
Top keuken , zeer goede bediening , fijne gastheer.
Wij hadden de aangepaste wijnen genomen, hele goede uitleg bij iedere wijn.. fijn om te horen hoe hij erover verteld!

Reizigers die Restaurant Mélange bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Restaurant Mélange geweest? Deel je ervaringen!