eDreams
Vio.com
Beoordeeld op 23 september 2020

We waren heel content voor een 2 sterren.Vriendelijke ontvangst propere kamer en het was heel warm en we konden lekker buiten van een drankje genieten. Ontbijt was goed niet zo uitgebreid maar 10 euro is dan ook heel goedkoop

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 3 augustus 2019

Heel Goed . Slechts 50 €/ 1 pers . . opgelet : bijboeking via ...booking.com .... is ontbijt 10 € NIET inbegrepen . Ontbijtruimte mooi ingericht in mijn favoriete vintage . Zal zeker nog terugkeren , indien ok op die streek moet zijn ( was om 's anderdaags , voor zoon , in Leopoldsburg , naarc containerpark te rijden . Woon zelf in 8900 Ieper

Kamertip: best achterkant kiezen ( nogal veel verkeer blijkbaar )
Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 augustus 2019

Zeer vriendelijke mevrouw, mooie kamer, gerenoveerd, veel licht, we sliepen aan de achterkant van het gebouw, heel stil. Lekker ontbijt! Oud gebouw van mijnwerkers, je wordt in de geschiedenis van de mijnen geintroduceerd! een aanrader!!

Kamertip: achteraan is stiller
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 22 oktober 2018 via mobiele applicatie

2 nachten in dit rustig gelegen hotel geslapen.
Grote nette kamer met waterkoker koffie/thee op onze kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel ten alle tijden.
In de omgeving kan goed gefietst worden en er is dan ook mogelijkheid de fiets binnen te stallen.
Ik zou er zeker weer heen gaan als ik opnieuw naar Genk zou gaan.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 7 april 2014

We waren v.a.4/4 tot 6/4 geweest. Qua hotel geen uitstraling, maar wel een kraaknette slaapkamer met dito badkamer. Dit hotel heeft een groot parkeerterrein. Een vriendelijk onthaal door eigenaresse en barpersoneel. Jammer genoeg geen lift. Helaas zachte matrassen en zachte kussens (vragen naar een kamer met een goed matras). Goed ontbijtbuffet. Uitstekende ligging voor de fietsknooppunten. We hadden geen gebruik gemaakt van het restaurant. Prijs/kwaliteit okay.

Kamertip: Vragen naar een kamer aan de achterzijde en voor diegenen met rugklachten: vragen naar een bed met een goed matras!
Datum van verblijf: april 2014