Marc Hellemans

ECU Genk - goede ervaring

4,0 van 5 bollen1 jun 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooie kamer. Lekker, uitgebreid ontbijt. Prachtige ligging vlakbij centrum. Parking is wel klein en niet direct zichtbaar. Ideale uitvalsbasis voor leuke fietstochten door de Genkse omgeving ! Eten in restaurant Gusto is ook een aanrader !
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Carbon Style Room
  • Vio.com
6.4 km van Hotel ECU - Different Hotels
Meer hotels in Genk bekijken
Beoordeeld op 27 mei 2024

De normale prijs voor een standaardkamer ligt rond 90 euro. Het weekend dat wij er waren was de prijs 180 euro waardoor de verwachtingen wel hoger lagen en we gedacht hadden dat we een meer luxueuze kamer zouden krijgen.
In de gang lag een hoop vuil linnen.
Het ontbijt was wel in orde.

Beoordeeld op 25 mei 2024

Vriendelijke ontvangst (hoewel er meerdere gasten rond 15u kwamen inchecken verliep alles heel vlot), nette ruime kamer met TV (HDMI ingang om laptop te connecteren moeilijk te bereiken) en 2* een heerlijk ontbijt incl. zelf te bakken pannenkoekjes, voor een meer dan schappelijke prijs (booking gedaan via Social Deal). EN gratis parking! Wat kan je meer wensen om de O-parade te kunnen komen bewonderen?

Beoordeeld op 17 mei 2024

• Sliep deur naast liftdeur, dus veel lawaai
• Inchecken niet supervriendelijk en via mail inchecken nog ingewikkelder dan fysiek
• afstandsbediening heel groezelig. Kon toch geen zenders ontvangen op tv, dus gelukkig hoefde ik er niet meer aan te komen
• doucheputje rook vies
• ik hoorde alles wat er in de kamer naast mij gezegd werd
• prijs/kwaliteit zou goed zijn mocht er grondiger gepoetst worden

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 mei 2024

Geldwolven die enkel uit zijn op reservaties maar niet op klantvriendelijkheid. Door een systeemfout werd een verkeerde datum geboekt en zelfs met een week voor de datum dit aan te kaarten weigerde men een oplossing te zoeken. Het is trieste bedoening.

Beoordeeld op 4 mei 2024

vernieuwde kamer , zeer kleine kamer, klein bed
1 kapstok, geen kleerkast, goede douche
goed ontbijt - vrij uitgebreid
vriendelijk personeel
povere ontvangsthall
buitenkant straatkant hotel is gewoon vuil
gratis parking
goed gelegen centrum stad