Nomad19029304407

Bedriegers

1,0 van 5 bollen13 mei 2024 beoordeeld
Geldwolven die enkel uit zijn op reservaties maar niet op klantvriendelijkheid. Door een systeemfout werd een verkeerde datum geboekt en zelfs met een week voor de datum dit aan te kaarten weigerde men een oplossing te zoeken. Het is trieste bedoening.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Carbon Style Room
  • Lol.travel
6.4 km van Hotel ECU - Different Hotels
Meer hotels in Genk bekijken
Beoordeeld op 4 mei 2024

vernieuwde kamer , zeer kleine kamer, klein bed
1 kapstok, geen kleerkast, goede douche
goed ontbijt - vrij uitgebreid
vriendelijk personeel
povere ontvangsthall
buitenkant straatkant hotel is gewoon vuil
gratis parking
goed gelegen centrum stad

Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeeld op 28 april 2024

Kamers klein en zeker een opknapbeurt nodig. De badkamer had telkens een vies geurtje… ontbijt wel in orde en vriendelijk personeel. Perfecte locatie ook.

Beoordeeld op 21 april 2024

Heel proper! Goed bed! Vriendelijke service. Wel was onze kamer gelegen aan de lift (402) wat wel wat lawaai veroorzaakte. Maar was een fijn verblijf. Ook goed gelegen (dicht tegen autostrade, veel eetgelegenheid op wandelafstand).

Beoordeeld op 9 april 2024

Ontbijt was ok en lekker. Het personeel was vriendelijk. Maar ik vond de kamer niet zo proper als bij vorige bezoeken. Er lag nog veel stof onder bed en aan de zijkant van de kasten naast het bed. Zelfs pitjes van sinaasappel in de hoek naast ht bed.

Beoordeeld op 8 april 2024

Een zeer prettige ervaring en voor herhaling vatbaar. Door onoplettendheid aan mijn kant was er iets mis gegaan met mijn boeking welke zonder enig probleem voor mij werd opgelost (nogmaals dank je wel Fusia).
De kamers zijn schoon, gordijnen verduisteren volledig en wat echt een aangename verrassing was is het bed/matras. Ik heb dan ook hemels geslapen.
Ontbijt was ook niets op aan te merken. Alles wat ik wenste was aanwezig. Goede service door de juffrouw en je kan zelfs je eigen pannenkoekje bakken, wat ik dan ook heb gedaan.
Al met al raad ik dit hotel zeer zeker aan, prijs/kwaliteit verhouding is boven gemiddeld, naar mijn mening uitmuntend.
Dank je wel voor deze fijne ervaring.

Kamertip: Vergeet niet een lekker pannenkoekje te bakken…
  • Reistype: Reisde voor zaken