K V

Uitmuntend

5,0 van 5 bollen8 apr 2024 beoordeeld
Een zeer prettige ervaring en voor herhaling vatbaar. Door onoplettendheid aan mijn kant was er iets mis gegaan met mijn boeking welke zonder enig probleem voor mij werd opgelost (nogmaals dank je wel Fusia).
De kamers zijn schoon, gordijnen verduisteren volledig en wat echt een aangename verrassing was is het bed/matras. Ik heb dan ook hemels geslapen.
Ontbijt was ook niets op aan te merken. Alles wat ik wenste was aanwezig. Goede service door de juffrouw en je kan zelfs je eigen pannenkoekje bakken, wat ik dan ook heb gedaan.
Al met al raad ik dit hotel zeer zeker aan, prijs/kwaliteit verhouding is boven gemiddeld, naar mijn mening uitmuntend.
Dank je wel voor deze fijne ervaring.
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Vergeet niet een lekker pannenkoekje te bakken…
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Carbon Style Room
0.0 km van Hotel ECU - Different Hotels
Bar/lounge
Meer hotels in Genk bekijken
Beoordeeld op 31 maart 2024

Het was een moderne maar kleine kamer.
Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid.
Er was geen goeie geluidsisolatie want we hoorden goed het lawaai van de straat alsook het lawaai van de andere hotelgasten.
Kussens en bed waren wat minder, beiden te zacht.

Beoordeeld op 21 maart 2024

Verblindende nachtlamp is het meest erge
Doorgelegen matrassen zijn niet ideaal,

Prima douche
Mooie kamers
Stil en rustig

proper, maar nogal onpersoonlijk

Ik vind 100 letters genoeg, betere dingen te doen, dus:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kamertip: Breng zonnebril mee en eigen kussen
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 18 maart 2024

We hadden een Valentijn arrangement geboekt. Dit bestond uit: luxe kamer, bubbels bij aankomst, diner in restaurant Gusto, een flesje prosecco op de kamer, een pikante verrassing ‘’voor hem en haar’’, en ontbijt. Wat op papier en leuke verwennerij zou worden, werd een regelrechte teleurstelling op elk vlak. Na de betaling ervan bleek er geen enkel weekend in 2024 beschikbaar te zijn. Na talloze mails en telefoontjes toch nog iets kunnen regelen.
Bij aankomst bleek er gewoon niks van waar te zijn. Geen luxe kamer, enkel een basic kamer met 2 eenpersoonsbedden met wieltjes tegen mekaar geschoven. Romantiek…? Als je tegen mekaar ging liggen rolden de bedden uit mekaar en lag je op de grond ! Geen beloofde bubbels, geen pikante verrassing, geen flesje prosecco, niks, nul noppes ! Enkel 2 kleine flesjes water in een voor de rest lege koelkast. Het zogenaamde romantisch diner in restaurant Gusto was zodanig weinig dat we erna naar de snackbar aan de overkant zijn gegaan.
Het ontbijt de volgende ochtend was met de groeten van toeleveranciers ala Van Zon / Vangrootloon, met als enig zelfgemaakt gerecht, de gebakken eitjes, en die waren gewoon niet lekker.
De enige positieve ervaring was dat we goed geslapen hebben. Eigenlijk zijn we voor meer dan 300,00€ opgelicht voor een kamer, evenwaardig aan een goedkoop F1 hotelletje langs de snelweg !

Kamertip: Blijf hier weg, als je genieten belangrijk vindt !
Beoordeeld op 24 februari 2024

Beetje verouderde lift. Kamers zijn ok, proper linnen. Even gordijn checken want was gescheurd. Geen koelkast in de kamer. Weinig verlichting in badkamer. Voorts zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijtbuffet in aangename ruimte.

Kamertip: Kort bij het station en bushaltes gelegen, vlak aan het centrum
Datum van verblijf: februari 2024
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 februari 2024

Heerlijk rustig in de kamer.
Wij hadden de luxe kamer die gelegen was aan de achterkant.
Heel poper en ideaal gelegen in het centrum van Genk.
Enkel de TV is wat klein als je vanuit het bed wil kijken.
We komen zeker nog eens terug nu ik ook lid ben :-)

Datum van verblijf: februari 2024