Priceline
Agoda.com
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 6 december 2023

Hele toffe ervaring. vriendelijk personeel. centraal gelegen. We hadden zelf een event in de Limburghal en dat was 10 minuutjes stappen. We hebben zelfs een ongevraagde upgrade van onze kamer gekregen dus dat was een hele leuke verrassing. Ontbijtbuffet was ook helemaal in orde.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 4 december 2023

Zeer vriendelijk onthaal!
Kamer rook zeer vies, geur niet weg te krijgen door het openzetten van het venster.
Proper gepoetst, maar douche in het algemeen slecht onderhouden.
Ontbijt heel basic maar lekker; Weinig keuze van brood;

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 20 november 2023

De kamer was erg eenvoudig en had opfrissingswerk nodig (vochtplekken op plafond, raam kapot, badkamerdeur sloot niet goed). De muren waren redelijk dun waardoor we onze buren konden verstaan.
Er is gratis parking, maar er hangen nog bordjes van privéparking op van een advocatenbureau (maar die zijn blijkbaar verhuisd). Dit zorgde voor verwarring.
Maar: een geweldig lekker en uitgebreid ontbijt. Alles was aanwezig. Vriendelijk personeel in de ontbijtruimte.
Jammer dat de geschreven communicatie enkel in het Engels is (ook de infobrochure van het hotel was eentalig Engels).

Beoordeeld op 19 november 2023

Parking niet echt een aanrader alles staat altijd vol werkende slagbomen voor klanten zeker aan te raden

Prachtig hotel, voor de 4de keer in genk op hotel en deze is echt de uitschieter echt een aanrader

Beoordeeld op 5 november 2023

Kamers .ontbijt waren ok
ontbijtbuffet was meer dan ok
Housekeeping en keukenpersoneel waren uitstekend
Receptie onthaal is minpunt > is onpersoonlijk > juist s'avonds was er een jongeman aan het onthaal die beter om ging met de verblijvers
aan het onthaal misschien beter communicatie tussen de verschillende receptionisten
voor de rest ideale ligging
pal in het centrum > station > openbaar vervoer enz

Kamertip: onthaal is onpersoonlijk kamers en ontbijtbuffet zijn ok houskeeping en keukenpersoneel zijn ok