Geen aanbetaling vereist
Priceline
Vio.com
Beoordeeld op 19 november 2023

Parking niet echt een aanrader alles staat altijd vol werkende slagbomen voor klanten zeker aan te raden

Prachtig hotel, voor de 4de keer in genk op hotel en deze is echt de uitschieter echt een aanrader

Beoordeeld op 5 november 2023

Kamers .ontbijt waren ok
ontbijtbuffet was meer dan ok
Housekeeping en keukenpersoneel waren uitstekend
Receptie onthaal is minpunt > is onpersoonlijk > juist s'avonds was er een jongeman aan het onthaal die beter om ging met de verblijvers
aan het onthaal misschien beter communicatie tussen de verschillende receptionisten
voor de rest ideale ligging
pal in het centrum > station > openbaar vervoer enz

Kamertip: onthaal is onpersoonlijk kamers en ontbijtbuffet zijn ok houskeeping en keukenpersoneel zijn ok
Beoordeeld op 2 november 2023 via mobiele applicatie

De kamer is echt klein en het bed ook... Twijfelaar formaat. Daarbij zak je echt in, in het bed.
's Avonds wilden we nog even wat tv kijken, maar er waren steeds storingen en dan ineens viel het beeld weg, iets later weer beeld.

Het ontbijt was goed, verzorgd, ruim aanbod en lekker! Daarom nog de drie sterren.

Beoordeeld op 8 oktober 2023

Veel lawaai op de gangen s’nachts.
Geen (heel) propere kamer.
Alarmen die afgingen in het midden van de nacht.
Mensen die ruzie maken om 7u s’morgens. Geen geluiddichte kamers.
Badkamer was oké………..

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 2 oktober 2023

mooi en verzorgd ontbijt, de kamer was ook netjes met aanwezig bad en douche.
drank aan de bar ietsjes minder, was niet fris.
maar een aanrader voor een weekendje weg
goed bereikbaar zowel openbaarvervoer, als met de auto, ook parking ter beschikking..

Datum van verblijf: september 2023