Agoda.com
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 10 september 2023

De hygiëne in de badkamer kon beter. De kraan was niet proper gepoetst en er zat wat zwarte schimmel op de randen van het bad. 1 kussen van het grote bed rook niet zo fris.
Het ontbijt was wel top in orde! Het onthaal aan de receptie was ook in orde, ze waren heel vriendelijk.
Enkel voor de parking zoals beschreven is niet echt duidelijk waar je mag staan voor het hotel, er zijn ook niet zoveel vrije plaatsen.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 3 september 2023

Vriendelijk onthaal,mooie kamer met heel goed bed .
Ontbijt was heel goed en de hygiëne in het hotel is ook heel goed.
Dit is een hotel waar we zeker terugkomen.
De ligging is ook perfect in het centrum.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 24 augustus 2023

Heel vriendelijk en behulpzaam, zeer gastvrij. Top is ook dat je tôt 22u kan inchecken
Heel proper. Kamermeisjes zijn heel vriendelijk en behulpzaam
Goede bedden en zeer grote kamer
Goed ontbijt. Voor iedereen wat

Een echte aanrader.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 augustus 2023

Nette kamer voor een goede prijs. Snelle check in en vriendelijke receptie. Gratis parkeren bij het hotel en ook gelegen tegenover een treinstation. Ontbijt is optioneel bij te boeken, maar in de buurt zijn er ook goedkope eetgelegenheden.

Beoordeeld op 19 augustus 2023 via mobiele applicatie

Net hotel in centrum van Genk. Familiekamer is schoon en netjes. Voorzien van airco en met fijne bedden. De bedbank in woonkamer is wel aan de harde kant voor een volwassene. Badkamer is op zich klein maar met een fijne inloopdouche.
Ontbijt is fantastisch, ruime keuze en goede kwaliteit.
Personeel vriendelijk en behulpzaam.