Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 80
Hotels.comUS$ 80
TravelocityUS$ 80
TripadvisorUS$ 80
Priceline
Orbitz.comUS$ 80
Beoordeeld op 4 november 2022

Zeer vriendelijk ontvangst.

We hadden een comfort kamer geboekt met een cadeaubox en kregen een upgrade luxe kamer met fles cava en een romantisch versierd bed en ook nog een attentvol lieve brief om ons proficiat te wensen met ons huwelijk.

Zeer mooi, zeer proper en gezellig verblijf.

Overheerlijk ontbijt met alles erop en eraan zelfs cava.

Vlotte bediening en zeer vriendelijk personeel.

Centraal gelegen, 5 minuten stappen van restaurant PEPPE die ook zeker een aanrader is.

Hier komen we zeker terug. Hotel ECU 10/10!

Datum van verblijf: november 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2022

Beste Sarah

Heel fijn dat we jullie mochten ontvangen voor jullie huwelijk!

Het doet ons plezier dat jullie genoten hebben van jullie overnachting bij ons en de aangeboden attenties.

We kijken er alvast naar uit jullie nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel!

Beoordeeld op 31 oktober 2022

Vriendelijke ontvangst, luxe kamer: top en overheerlijk ontbijt en vlotte bediening.
Erg jammer dat tijdens de tweede nacht onze fietszakken werden opengedaan ( er zat niets in) en de voorste band is plat gestoken (snede van twee cm door buiten- en binnenband. Vooraf hadden we gepolst waar we moesten parkeren: antwoord: op de parking achter het hotel en de fietsen achter de auto, Dat deden we dus. Bij het vaststellen op zondagmorgen enkel bij het keukenpersoneel terecht gekunnen, managers waren niet te bereiken. Niet fijn.

Datum van verblijf: oktober 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2022

Beste

Allereerst willen we u bedanken voor uw verblijf in ons hotel!

We betreuren uiteraard de gebeurtenissen met jullie fiets.
Ik geef graag mee dat onze manager u via mail reeds gecontacteerd heeft om dit verder met jullie te kunnen bespreken.

Fijn te lezen dat jullie wel tevreden zijn over het ontvangst en de kamer!

Beoordeeld op 31 oktober 2022 via mobiele applicatie

Zeer luidruchtige kleine kamer waar het sanitair lekte…. Zeer klein bed, niet moeten slapen die nacht van al het lawaai. De accommodatie is verouderd en zeer basic.
De ligging is wel direct in het centrum wat dan wel weer positief was. Het ontbijt was ok

Datum van verblijf: oktober 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2022

Beste

Allereerst bedankt voor je verblijf in hotel ECU.
We doen steeds ons best om onze gasten een ontspannend en zorgeloos verblijf te bieden, en betreuren ten zeerste dat dit voor jullie niet het geval is.

Graag zouden we jullie nogmaals ontvangen om aan te tonen dat we meer willen bieden dat dat u helaas ervaren hebt.
U kan ons steeds via mail contacteren (mail@hotelecu.com) voor een nieuwe kans!

Beoordeeld op 23 oktober 2022 via mobiele applicatie

Heel propere kamer en gezellig verblijf. Parking is niet ideaal gezien die gedeeld wordt met advocatenkantoor en supermarkt maar het is ons toch gelukt. We namen de bus naar Hasselt gezien het station zo dicht bij is.

Datum van verblijf: oktober 2022
Different Hotels, Agency / Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2022

Beste Carina

Heel fijn dat we jullie in Carbon mochten ontvangen!

Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons.

We kijken er al naar uit jullie nogmaals te mogen ontvangen op één van jullie moeder- en dochteruitstapjes!

Beoordeeld op 13 oktober 2022

zeer propere kamers en goeie kussens en bed, wij hebben dit geboekt om bij Pepe te gaan eten en dat is net aan de overkant, praktische kamer, vlak bij de winkels , zeker aan te raden als het maar voor 1 of 2 nachten in

Datum van verblijf: september 2022
Different Hotels, Agency / Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2022

Beste

Bedankt voor jullie komst naar ECU en deze mooie review!

Fijn te lezen dat jullie tevreden zijn over de kamer en dat jullie ons hotel aanraden.