Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 85
PricelineUS$ 84
TravelocityUS$ 85
Beoordeeld op 21 juni 2022

Wij hadden een comfort kamer geboekt voor 1 overnachting. Gratis upgrade gekregen van kamer! Kamer was perfect in orde. Mooie grote badkamer met alle benodigdheden alleen het toilet bleef doorlopen en dit stoorde ons gedurende de hele nacht. Airco op de kamer. Heerlijk ontbijt! Al bij al een goed hotel voor een kort verblijf.

Kamertip: Hoogste verdieping, kamer aan de zuidkant
  • Reistype: Reisde voor zaken
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2022

Beste Mireille

Fijn dat we jullie in ECU mochten ontvangen!

Het doet ons veel plezier dat jullie genoten hebben van de overnachting bij ons, en dat u hebt kunnen genieten van de gratis upgrade.

Bedankt voor deze mooie recensie!

Beoordeeld op 20 juni 2022

Het was een verblijf van 2 nachte, op de kamer was niet veel aan te merken, was proper en netjes. De deur van de badkamer mocht iets verder openschuiven nog.
Het ontbijt van de eerste dag op zondag was goed, op maandag kon veel beter!
De pistoles waren een beetje uitgedroogd en niet vers, het ei en het spek was koud.
Kortom op maandag kon het veel beter!

Beste Marleen

Fijn dat we jullie in ECU mochten ontvangen!

Uiteraard betreuren we dat ons ontbijtbuffet maandag niet helemaal zoals gewenst was. We bekijken even waar dit is kunnen mislopen!

Beoordeeld op 6 juni 2022 via mobiele applicatie

Wij logeerden in een voldoende ruime en vooral efficiënt ingerichte hedendaagse kamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid, gevarieerd en heel goed verzorgd. Fijn ook was dat je ontbijt tot 11.00 uur kon nemen. De hotelmedewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Ja, tof hotel.

Kamertip: Er was beperkte parkeermogelijkheid op de eerste verdieping. In het weekend was dit evenwel geen probleem.
Datum van verblijf: juni 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2022

Beste Hildergard

Bedankt voor je verblijf in Carbon, en nogmaals dank voor deze ontzettend mooie woorden!

Het doet ons plezier te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf bij ons en ons ontbijtbuffet.

Guest Loving Host Carbon

Beoordeeld op 27 mei 2022

Kamer was schoon, had een prima bed en een mooie grote badkamer met alle benodigdheden. Voldoende verlichting en opbergruimte. Temperatuur op de kamer was goed te regelen en bovendien kon je een raam openzetten. Koffiezetmogelijkheden (cups) en waterkoker (op aanvraag) aanwezig. TV op de kamer (helaas werkte de afstandsbediening niet en hebben we de batterijtjes ernaast gelegd; maar die lagen er na de schoonmaak nog steeds keurig naast).
Toilet doortrekken was erg luid en dat hoorden we ook van aanliggende kamers.

Datum van verblijf: mei 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2022

Beste
Bedankt voor je verblijf in Carbon en deze mooie recensie!

Je had tijdens je verblijf bij ons steeds naar de receptie kunnen komen voor een nieuwe afstandsbediening. We hadden je hier graag mee verdergeholpen.

Fijn te lezen dat je tevreden was over het bed, de badkamer en alle benodigdheden!

Guest Loving Host

Beoordeeld op 23 mei 2022

Rustig hotel gelegen in het centrum van Genk. Gemakkelijk om 's avonds op de markt te gaan eten en te voet terug te keren. Parking in het hotel. Wel niet gratis, maar geen probleem. Ontbijt was perfect verzorgd met alle zaken wat je in een ontbijt verwacht. Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: mei 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2022

Beste
Allereerst bedankt voor jullie verblijf in ECU en deze hele mooie recensie.
Fijn om de complimenten over het personeel te lezen, en om te weten dat jullie genoten hebben van ons ontbijtbuffet.
We kijken er alvast naar uit jullie nog een keertje te mogen verwelkomen!