Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 85
PricelineUS$ 85
TravelocityUS$ 85
Beoordeeld op 19 mei 2022

Nette kamer en lekker uitgebreid ontbijt! Een minpuntje dat niet alle kamers beschikken over een kluisje (enkel de deluxe kamers)- dit staat ook niet vermeld op de website. Goed gelegen dichtbij centrum en in de onmiddellijke omgeving van fietsknooppunten. De fietsenstalling bestaat uit een fietsenrek buiten waar hooguit 5 fietsen kunnen staan - je kunt eventueel je fietsen even verderop kwijt aan het station op een fietsenparking voor een zeer schappelijke prijs hoewel het aangenamer is om die bij het hotel te hebben. De parking van het hotel (tegen betaling) staat meestal vol en dan moet je in de omgeving parking gaan zoeken wat ook een minpuntje is. Het personeel is wel heel vriendelijk en probeert mee te zoeken naar oplossingen.

Datum van verblijf: mei 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2022

Beste
Heel fijn dat we jullie in ECU mochten verwelkomen!

We hebben met veel plezier deze mooie recensie gelezen. Fijn dat jullie genoten hebben van de kamer en ons ontbijtbuffet!

With Different Regards

Beoordeeld op 18 mei 2022

De kamer was héél netjes en het personeel héél vriendelijk en behulpzaam. Enig klein minpuntje was de korte afstand van het toilet in de badkamer, tot het bed. (privacy)
Het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd en de opstelling van de tafels was sociaal, maar niet storend.
Héél tof gezinsvriendelijk hotel waar ik zeker naar terug ga.
Het hotel is heel goed bereikbaar met de wagen en heeft een eigen parking. Een treinstation op wandelafstand. Op wandelafstand winkelcentra en horeca, maar ook rustgevende grote vijver en park. Een aanrader !!!

Kamertip: Wij hadden kamer 514, ver van de lift, aan de kant van de parking. Geen lawaaihinder van buitenaf.
Datum van verblijf: mei 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2022

Beste Wim

Allereerst bedankt voor je verblijf in ECU en deze hele mooie recensie!

Het doet ons zeer veel plezier te lezen dat jullie zo genoten hebben van het hotel en de omgeving.
We kijken er alvast naar uit jou en je gezin nog een keertje te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 8 mei 2022

De ventilatie in de bovenste kamers is erg luidruchtig. Nt kunnen slapen. Tot ik om 1u een andere kamer ging vragen. Jofel was helaas volzet maar nachtwacht is meegekomen naar de kamer en bevestigde het gedreun van de ventilatie. Hij is 10 min later gekomen met oordoppen. Zeer uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Jammer dat een kamer met zo'n achtergrondgeluid verhuurd word.

Datum van verblijf: mei 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2022

Beste Frederik

Bedankt voor uw verblijf en je eerlijke recensie!
Onze oprechte excuses voor het geluidsoverlast. We bekijken even intern vanwaar het geluid afkomstig was en gaan snel op zoek naar een oplossing.

Fijn te lezen dat je tevreden bent over ons personeel en het ontbijtbuffet.

Beoordeeld op 7 mei 2022 via mobiele applicatie

Net hotel, schone kamers maar wel gehorig. Klein bad maar badkamer verder wel goed. Helaas misten we de thee faciliteit op de kamer en vonden we de temperatuur slecht te regelen in de kamer.

Ontbijt ook prima maar niet heel uitgebreid. Diner was in een ander hotel en dan gelijk weer erg chique wat ik niet bij dit hotel vind passen. Wel dichtbij terrasjes en winkels in Genk en je staat zo in Luik.

Beste Susanne

Fijn dat we je in ECU mochten ontvangen, en bedankt voor deze review!

We hadden u zeer graag geholpen met de thee en de temperatuur in de kamer tijdens uw verblijf. U had dit steeds mogen melden aan de receptie.

Fijn te lezen dat u genoten hebt van een chique diner bij onze collega's in restaurant Gusto.

Guest Loving Host Carbon

Beoordeeld op 1 mei 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, wat zeker van pas kwam met al onze vragen over ons verblijf met een baby. We hadden een nette kamer en konden sochtens genieten van een geweldig ontbijt. Veel keuze, lekker eten. Toplocatie in het centrum van Genk. Bedankt voor alle hulp en tot nog eens

Datum van verblijf: mei 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2022

Beste Katrien

Bedankt voor je verblijf in ECU en deze supermooie woorden!

Heel fijn dat we jullie hebben kunnen helpen tijdens jullie verblijf met baby en dat jullie genoten hebben van ons ontbijtbuffet.

We kijken er alvast naar uit jullie nog een keertje te mogen ontvangen!