Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 85
PricelineUS$ 85
TravelocityUS$ 85
Beoordeeld op 7 mei 2022 via mobiele applicatie

Net hotel, schone kamers maar wel gehorig. Klein bad maar badkamer verder wel goed. Helaas misten we de thee faciliteit op de kamer en vonden we de temperatuur slecht te regelen in de kamer.

Ontbijt ook prima maar niet heel uitgebreid. Diner was in een ander hotel en dan gelijk weer erg chique wat ik niet bij dit hotel vind passen. Wel dichtbij terrasjes en winkels in Genk en je staat zo in Luik.

Datum van verblijf: mei 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2022

Beste Susanne

Fijn dat we je in ECU mochten ontvangen, en bedankt voor deze review!

We hadden u zeer graag geholpen met de thee en de temperatuur in de kamer tijdens uw verblijf. U had dit steeds mogen melden aan de receptie.

Fijn te lezen dat u genoten hebt van een chique diner bij onze collega's in restaurant Gusto.

Guest Loving Host Carbon

Beoordeeld op 1 mei 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, wat zeker van pas kwam met al onze vragen over ons verblijf met een baby. We hadden een nette kamer en konden sochtens genieten van een geweldig ontbijt. Veel keuze, lekker eten. Toplocatie in het centrum van Genk. Bedankt voor alle hulp en tot nog eens

Datum van verblijf: mei 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2022

Beste Katrien

Bedankt voor je verblijf in ECU en deze supermooie woorden!

Heel fijn dat we jullie hebben kunnen helpen tijdens jullie verblijf met baby en dat jullie genoten hebben van ons ontbijtbuffet.

We kijken er alvast naar uit jullie nog een keertje te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 1 mei 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst met cava, super lekker ontbijt met veel variatie………..zeer vriendelijk personeel………mooie kamer met één regendouche………alles proper en verzorgd…….. onze fietsen mochten we binnen zetten omdat het fietspunt gesloten was…

Kamertip: Veel te doen op 1/05. Veel restaurants in de buurt. Super gezellig

Beste Kim

Heel fijn dat we jullie mochten verwelkomen in ECU!

Het doet ons veel plezier te lezen dat alles naar wens verlopen is voor jullie, en dat jullie zo tevreden zijn over het verblijf bij ons.

Beoordeeld op 25 april 2022 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel en verzorgd ontbijt! Lekker lunchpakket en uitgebreide info over Genk. Ruime kamer, goed bed, alles piekfijn in orde en netjes. Een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: april 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2022

Beste

Bedankt voor deze hele mooie recensie! Heel leuk dat we jullie hier mochten ontvangen ook.

Fijn te lezen dat alles zo naar wens was voor jullie, we kijken er alvast naar uit julie terug te verwelkomen!

Beoordeeld op 17 april 2022 via mobiele applicatie

Zeldzaam zo’n slecht en verloederd hotel gezien. Versleten erg kleine kamers en niet van deze tijd. Snel voorbij gaan en volgende nemen. Lijkt heel wat op de foto’s maar niet doen alsjeblieft. Kamers zijn klein en bed licht voor geen meter.

Kamertip: Niet doen
Datum van verblijf: april 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2022

Beste

Fijn dat we je mochten ontvangen in ECU!
Alvast bedankt voor je recensie.

Jammer dat je verblijf bij ons tegengevallen is. Ik geef je alvast met veel plezier mee dat er op elke kamer nieuwe bedden komen, dit is reeds voorzien op zeer korte termijn.
We nemen je feedback zeker op en bekijken hoe we dit kunnen verbeteren.