Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 85
PricelineUS$ 85
TravelocityUS$ 85
Beoordeeld op 1 mei 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst met cava, super lekker ontbijt met veel variatie………..zeer vriendelijk personeel………mooie kamer met één regendouche………alles proper en verzorgd…….. onze fietsen mochten we binnen zetten omdat het fietspunt gesloten was…

Kamertip: Veel te doen op 1/05. Veel restaurants in de buurt. Super gezellig
Datum van verblijf: mei 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2022

Beste Kim

Heel fijn dat we jullie mochten verwelkomen in ECU!

Het doet ons veel plezier te lezen dat alles naar wens verlopen is voor jullie, en dat jullie zo tevreden zijn over het verblijf bij ons.

Beoordeeld op 25 april 2022 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel en verzorgd ontbijt! Lekker lunchpakket en uitgebreide info over Genk. Ruime kamer, goed bed, alles piekfijn in orde en netjes. Een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: april 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2022

Beste

Bedankt voor deze hele mooie recensie! Heel leuk dat we jullie hier mochten ontvangen ook.

Fijn te lezen dat alles zo naar wens was voor jullie, we kijken er alvast naar uit julie terug te verwelkomen!

Beoordeeld op 17 april 2022 via mobiele applicatie

Zeldzaam zo’n slecht en verloederd hotel gezien. Versleten erg kleine kamers en niet van deze tijd. Snel voorbij gaan en volgende nemen. Lijkt heel wat op de foto’s maar niet doen alsjeblieft. Kamers zijn klein en bed licht voor geen meter.

Kamertip: Niet doen
Datum van verblijf: april 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2022

Beste

Fijn dat we je mochten ontvangen in ECU!
Alvast bedankt voor je recensie.

Jammer dat je verblijf bij ons tegengevallen is. Ik geef je alvast met veel plezier mee dat er op elke kamer nieuwe bedden komen, dit is reeds voorzien op zeer korte termijn.
We nemen je feedback zeker op en bekijken hoe we dit kunnen verbeteren.

Beoordeeld op 17 april 2022

Het hotel is niet onderhouden, zowel de gangen als de kamers zijn totaal afgeleefd. Bij het nemen van de douche is de volledige badkamer een zwembad. Douche was vuil, absoluut niet onderhouden.

Dit hotel is zijn prijs niet waard, voelt gewoon vies!
Personeel was wel heel vriendelijk en ontbijt was verzorgd.

Beste Nancy
Bedankt voor je overnachting in hotel ECU en de tijd die je nam om deze review te schrijven.

We vinden het uiteraard zeer jammer dat je je verblijf bij ons als minder ervaren hebt.
We nemen dit zeker intern op en bekijken hoe we dit kunnen verbeteren.

Fijn te lezen dat je tevreden bent over het ontbijt en personeel!

Beoordeeld op 14 april 2022 via mobiele applicatie

De kamer was niet zo groot, maar wel volledig en modern ingericht. Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Er is een betalende parking aan het hotel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het WIFI-signaal was ook op de 3de verdieping voldoende sterk.

Kamertip: Voor het hotel is het vrij druk en moeilijk stationeren om de valiezen uit de auto te nemen.
Datum van verblijf: april 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2022

Beste

Bedankt voor je verblijf in ECU en deze mooie recensie!

Het doet ons veel plezier te lezen dat alles naar wens was in je kamer, en dat je genoten hebt van ons ontbijtbuffet.