Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 76
Hotels.comUS$ 76
TravelocityUS$ 76
PricelineUS$ 76
Trip.comUS$ 76
Agoda.comUS$ 76
Beoordeeld op 9 januari 2022 via mobiele applicatie

In eerste instantie was het beddengoed van onze kamer niet goed schoon, maar na dit te hebben aangegeven kregen wij een gratis upgrade naar een grotere kamer. Deze was heel erg fijn!
Vriendelijk service en een goed ontbijt.

Datum van verblijf: januari 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2022

Beste

Bedankt voor deze recensie!

Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie tevreden zijn over de aangeboden service en ons ontbijtbuffet!

Guest Loving Host Carbon

Beoordeeld op 8 januari 2022

Was in Genk voor een weekje opleiding en zocht een hotel met good ontbijt.
Bij inchecken zeer vriendelijk onthaald geweest. Aangezien de wifi-verbinding op de kamer niet kwalitatief was de volgende ochtend andere kamer gevraagd en direct gekregen.
Ontbijt was beter dan verwacht met meer keuze dan men nodig heeft.
De Limburgse gastvrijheid en vriendelijkheid kreeg je er gratis bij.
Ik kom hier nog terug. Bedankt

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste Tom

Bedankt voor je verblijf in ECU en deze mooie recensie!

Heel fijn dat je tevreden bent over ons ontbijt en onthaal, en dat je de Limburgse gastvrijheid hebt mogen ervaren :-)

We kijken er naar uit u nogmaals te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 5 januari 2022 via mobiele applicatie

Pluspunten:
+ Dichtbij wellness complex Elaisa (15 km)
+ Warm onthaald door buren, ingecheckt om 22:30 uur.
+ Gratis parking aan hotel Ecu
+ Koffie & water op de kamer

Verbeterpunten:
- Ietwat verouderde kamers
- Uitchecken kon tot 11 uur. Om 9:15 uur werd er al op de deur geklopt om te vragen of de kamer gepoetst kon worden. Om 10:15 uur kwam men alweer kloppen. Jammer om uit slaap verstoord te worden.
- Gordijnen zouden vernieuwd mogen worden.

Beste Anneleen

Bedankt voor je verblijf in ECU!

Allereerst onze excuses voor de ietwat ongeduldige housekeeping. We bekijken hoe dit precies zit. We snappen uiteraard dat dit niet zo aangenaam is tijdens jullie verblijf op hotel.

Fijn dat jullie vlot zijn kunnen inchecken bij onze collega's!

Beoordeeld op 2 januari 2022 via mobiele applicatie

De kamer was ok maar niet helemaal tip top proper. Na de 1e nacht moesten we om 16u nog zelf gaan vragen of ze onze kamer konden komen kuisen.
Het bed is voor 2 grote mensen redelijk smal en als je aan de straatkant slaapt is er te veel verkeer om je raam open te laten staan.
Ontbijt was wel dik in orde!

Datum van verblijf: januari 2022
Different Hotels, Instelling/Consultant van Hotel ECU - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2022

Beste

Bedankt voor je verblijf in ECU en deze feedback.

Normaal is er elke dag een kamerkuis voorzien, op drukke dagen kan het zijn dat deze inderdaad later is dan normaal. We bekijken even hoe dat tijdens jouw verblijf zat.

Fijn dat je tevreden bent over ons ontbijtbuffet.

Beoordeeld op 31 december 2021

We hadden al aangegeven dat we laat zouden inchecken maar bij aankomst bleek dat we naar een ander hotel moesten om in te checken want hier was geen receptie meer. Dit hebben we toevallig gezien na even te moeten zoeken aan de buitenkant van het hotel want de deur was gesloten. In de gietende regen absoluut niet prettig! Dit had best via mail op voorhand gecommuniceerd worden om frustratie te vermijden. We hadden ook voor bubbels op de kamer gevraagd en dit werd bevestigd via mail maar helaas geen bubbels op de kamer, opnieuw grote teleurstelling! Onze ervaring was dat het heel onpersoonlijk was want in dit hotel hebben we niemand gezien qua receptie, je kon dus niets vragen. Op de kamer staan koffie of theefaciliteiten. Melk en suiker was aanwezig maar koffie of thee ontbraken, helaas geen receptie om iets te vragen tenzij we opnieuw door de gietende regen naar het zusterhotel gingen. Kamer zeer klein, deur van badkamer in melkglas dus wakker bij nachtelijk toiletgebruik van de anderen. We lagen aan de voorkant langs de drukke straat en er was zeer veel lawaai van buiten. Ook van binnenuit zeer gehorig dus slechte nachtrust. Zeer ongezellig hotel, geen warmte of persoonlijk contact. Enige pluspunt was het ontbijt maar dat kon onze ervaring niet rechttrekken en voor ons dit hotel dus nooit meer.

Kamertip: Tip voor een goede kamer, helaas best een ander hotel kiezen...
Datum van verblijf: december 2021

Beste

Allereerst bedankt voor je recensie. Uiteraard nemen we elke feedback ter harte en zien wij dit als een manier om te groeien.
Het klopt dat er in hotel ECU geen 24/7 receptie is. Omwille van de steeds veranderende coronamaatregelen en bijkomende gevolgen, moeten ook wij elke keer weer onze aanpassen en schikken naar de omstandigheden.
Een aanpassing die wij gemaakt hebben, is een beperktere receptie bij rustigere perioden. Omdat ons zusterhotel op 50m wandelafstand ligt, vragen we bij late aankomsten inderdaad om daar de sleutelkaartjes af te halen. Indien er via een externe website geboekt wordt, krijgen we helaas vaak niet alle contactgegevens door.

We staan steeds telefonisch ter beschikking en hebben een inwonende conciërge die ter beschikking staat, dus bij vragen of wensen hadden we steeds op die manier kunnen verderhelpen.

Uiteraard vinden we het zeer spijtig dat u niet ten volle hebt kunnen genieten van uw verblijf.