C Cindy

Mooie locatie maar hotel met werkpuntjes

2,0 van 5 bollen17 jun 2024 beoordeeld
Mooie locatie gelegen aan een vijver in het groen! Goed onthaal. Parkeren kan aan het hotel tegen betaling of verderop in de straat gratis. Hygiëne en netheid minder vb. geen kussensloop rond kussen, gemorste melk wordt niet opgekuist,... Hou rekening met heel wat nachtlawaai en rugpijn 's morgens door de versleten matrassen. Genoeg keuze bij het ontbijt maar de lauwe eitjes en half afgebakken broodjes vonden we toch minder.
Reistype: Bezocht met een partner
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
  • Vio.com
7.0 km van M Hotel - Different Hotels
Meer hotels in Genk bekijken
Beoordeeld op 17 juni 2024

Zeer leuk hotel, fijn personeel dat extra haar best voor je doet. Ook mooi terras en uitzicht. Gezellige plaats, ook voor uitstapjes. Het enige punt dat mijn enthousiasme tempert, is de afwezigheid van airco. Terwijl het niet super warm was, was de kamer te warm.

Beoordeeld op 17 juni 2024

+ leuke kamer, mooi uitzicht
+ vriendelijk personeel
- Spijtig dat er geen airco was
- de parking was duur voor gasten
- het ontbijtbuffet was half leeg op 20min voor het einde, heb zelf moeten vragen om fruit aan te vullen
- broodjes werden aangevuld door een dame met de blote handen terwijl gasten een klem nemen om het broodje zo hygiënisch mogelijk mee te nemen.
- het koffiemachine hing vol met gemorste melk

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 juni 2024

Personeel belde mij zelf terug nadat boeking niet doorgekomen was. Snel geregeld en een lekker zacht bed. In een rustige omgeving waar je dicht bij het centrum Genk kunt meemaken. Auto kan veilig geparkeerd worden en er zijn werkplekken beschikbaar.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 juni 2024

De vriendelijkheid en warm onthaal van het personeel overtreft elk hotel dat we tot nu toe gedaan hebben , Top !
De omgeving is prachtig met het park en de vijver als tuin . Een echt vakantie gevoel . We komen zeker terug .
Echter zijn er zoals aan alles puntjes die beter kunnen om jullie hotel naar een top niveau te brengen .
Het douche water was helemaal niet warm maar lauw . De kamer was heel warm en er was weinig lucht . Zorg ervoor dat er steeds iemand zichtbaar aanwezig is bij het ontbijt die alles tijdig bijvult . Maar nogmaals voor ons waren dit kleine mankementen die snel opgelost kunnen worden . Ons verblijf was een heel aangename ervaring en we komen zeker terug .

Beoordeeld op 8 juni 2024

Gevraagd per mail of we ons konden opfrissen vooraleer onze kamer klaar was.
Voorstel gekregen om vroeger in te checken vanaf 10u voor een meerprijs van €25.
Bij aankomst om 10u30 was de kamer nog niet klaar, nog halfuur mogen wachten!
Niet ok!!