Paul G

Super leuk hotel, airco's zou de volgende investering moeten zijn.

3,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Zeer leuk hotel, fijn personeel dat extra haar best voor je doet. Ook mooi terras en uitzicht. Gezellige plaats, ook voor uitstapjes. Het enige punt dat mijn enthousiasme tempert, is de afwezigheid van airco. Terwijl het niet super warm was, was de kamer te warm.
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Carbon Style Room
  • eDreams
5.6 km van M Hotel - Different Hotels
Meer hotels in Genk bekijken
4 weken geleden beoordeeld

+ leuke kamer, mooi uitzicht
+ vriendelijk personeel
- Spijtig dat er geen airco was
- de parking was duur voor gasten
- het ontbijtbuffet was half leeg op 20min voor het einde, heb zelf moeten vragen om fruit aan te vullen
- broodjes werden aangevuld door een dame met de blote handen terwijl gasten een klem nemen om het broodje zo hygiënisch mogelijk mee te nemen.
- het koffiemachine hing vol met gemorste melk

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 juni 2024

Personeel belde mij zelf terug nadat boeking niet doorgekomen was. Snel geregeld en een lekker zacht bed. In een rustige omgeving waar je dicht bij het centrum Genk kunt meemaken. Auto kan veilig geparkeerd worden en er zijn werkplekken beschikbaar.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 juni 2024

De vriendelijkheid en warm onthaal van het personeel overtreft elk hotel dat we tot nu toe gedaan hebben , Top !
De omgeving is prachtig met het park en de vijver als tuin . Een echt vakantie gevoel . We komen zeker terug .
Echter zijn er zoals aan alles puntjes die beter kunnen om jullie hotel naar een top niveau te brengen .
Het douche water was helemaal niet warm maar lauw . De kamer was heel warm en er was weinig lucht . Zorg ervoor dat er steeds iemand zichtbaar aanwezig is bij het ontbijt die alles tijdig bijvult . Maar nogmaals voor ons waren dit kleine mankementen die snel opgelost kunnen worden . Ons verblijf was een heel aangename ervaring en we komen zeker terug .

Beoordeeld op 8 juni 2024

Gevraagd per mail of we ons konden opfrissen vooraleer onze kamer klaar was.
Voorstel gekregen om vroeger in te checken vanaf 10u voor een meerprijs van €25.
Bij aankomst om 10u30 was de kamer nog niet klaar, nog halfuur mogen wachten!
Niet ok!!

Beoordeeld op 2 juni 2024

Goed hotel aan een aangename prijs. Kamers zijn voldoende groot en van alle comfort voorzien. Locatie is ideaal in het centrum dicht bij het winkelcentrum. U uitgebreid ontbijt. Goed uitgerust onze fietsvakantie kunnen verder zetten..