Wanderer52030313497

Ruim kamer!

3,0 van 5 bollen19 mei 2024 beoordeeld
Pluspunt: Mooi kamer, zeker groot genoeg voor 2 en vriendelijke personeel.
Minpuntje:kamer is naar de duurder kant, parking moet jij nog extra betalen, weinig verluchting en zeer warm op de kamer.

Tips: baar mag wat iets langer open dan 23u.

Voor de rest zijn wij tevreden!
Reistype: Bezocht met vrienden
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.3 km van M Hotel - Different Hotels
  • eDreams
2.5 km van M Hotel - Different Hotels
Meer hotels in Genk bekijken
Beoordeeld op 16 mei 2024 via mobiele applicatie

Mooi hotel op een tiental minuten te voet van het centrum van Genk. Aan het hotel is een openbare parking (17€/dag). De eerste dag heb ik braaf betaald maar ik zag dat bij het buiten rijden het ticket niet gevraagd werd. De tweede dag heb ik dan ook eerst proberen buiten rijden zonder te betalen, wat perfect lukte…
De kamers zijn mooi, met een grote douche en apart toilet. Onze kamer lag aan de straatkant wat, als de venster openstaat, vrij veel lawaai van de straat geeft.
Met het venster gesloten is dat geen probleem. Ik vermoed dat de (duurdere) kamers aan de achterkant, met zicht op de vijver, minder lawaai hebben.
Het hotel ligt aan het stadspark (de Molenvijver) en het restaurant ligt aan de vijver. Bij mooi weer kan je op het terras zitten aan de vijver.
We hadden vooraf een menu bestelt met korting. Volgens de site betaalde je 44€ ipv 53€. Maar het menu staat op de kaart aan 49€. En bij dat menu heb je keuze tussen verschillende gerechten. Ons menu was een vast menu zonder keuzes. Dus volgens mij heb je niet echt een korting. Los daarvan was het wel lekker.
Fietsen kan je achterlaten in een afgesloten garage.
Rechtover het hotel is er een shopping center met verschillende eetgelegenheden, met o.a. een Lunch Garden en en Quick.

Beoordeeld op 13 mei 2024

Gewoon een goed hotel, goed ontbijt, fijne kamer met een groot tweepersoons bed, maar best wel warm op de kamer en nu was het pas voorjaar! De ligging van het hotel is best gunstig in een heel mooie omgeving. Het centrum is op loopafstand en we hebben er iedere avond lekker gegeten en op het terras gezeten.

Beoordeeld op 13 mei 2024

Mooie kamer, uitstekend ontbijt en diner. Zeer vriendelijk personeel, zowel aan de balie als in het restaurant. Met een prachtige ligging aan vijver en park . Wij brachten het ontbijt en het avond eten aan een tafel met zicht op vijver en park. Wij komen terug.

Kamertip: Gewoon komen genieten
Beoordeeld op 12 mei 2024

Onze Kamer zonder airco en het extreem warme weer en dus hete hotelkamer heeft ervoor gezorgd dat we alle2 ziek zijn geworden, geen oog hebben dicht gedaan en sochtends al om 8u stikkapot zijn vertrokken naar huis zonder ontbijt terwijl we dit wel geboekt en betaald hadden...dus geen goede ervaring voor ons

Beoordeeld op 11 mei 2024 via mobiele applicatie

Negatief
de kamer was niet zo proper, vensterbanken (veel stof) en afstandbediening van TV was zeer vuil.
Een niet aangename geur kwam uit de waterafvoer van de toilet en de badkamer.

Positief
De ligging van het hotel en leuke inrichting van de kamers.