Kees K

Lekker elke dag gefietst door de natuurrijke omgeving.

4,0 van 5 bollen13 mei 2024 beoordeeld
Gewoon een goed hotel, goed ontbijt, fijne kamer met een groot tweepersoons bed, maar best wel warm op de kamer en nu was het pas voorjaar! De ligging van het hotel is best gunstig in een heel mooie omgeving. Het centrum is op loopafstand en we hebben er iedere avond lekker gegeten en op het terras gezeten.
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.3 km van M Hotel - Different Hotels
5.6 km van M Hotel - Different Hotels
12.5 km van M Hotel - Different Hotels
Meer hotels in Genk bekijken
Beoordeeld op 13 mei 2024

Mooie kamer, uitstekend ontbijt en diner. Zeer vriendelijk personeel, zowel aan de balie als in het restaurant. Met een prachtige ligging aan vijver en park . Wij brachten het ontbijt en het avond eten aan een tafel met zicht op vijver en park. Wij komen terug.

Kamertip: Gewoon komen genieten
Beoordeeld op 12 mei 2024

Onze Kamer zonder airco en het extreem warme weer en dus hete hotelkamer heeft ervoor gezorgd dat we alle2 ziek zijn geworden, geen oog hebben dicht gedaan en sochtends al om 8u stikkapot zijn vertrokken naar huis zonder ontbijt terwijl we dit wel geboekt en betaald hadden...dus geen goede ervaring voor ons

Beoordeeld op 11 mei 2024 via mobiele applicatie

Negatief
de kamer was niet zo proper, vensterbanken (veel stof) en afstandbediening van TV was zeer vuil.
Een niet aangename geur kwam uit de waterafvoer van de toilet en de badkamer.

Positief
De ligging van het hotel en leuke inrichting van de kamers.

Beoordeeld op 10 mei 2024 via mobiele applicatie

Nette kamers, uitgebreid ontbijt, leuke tuin met terras naast een park om lekker te borrelen. Parkeren voor de deur (dagkaart €17). Prima loopafstand naar het centrum. Wij kwamen voor een voorstelling van Jan Jaap van der Wal in Cmine, toffe locatie!

Beoordeeld op 9 mei 2024

mooi en goed hotel alles was aanwezig goed ontbijt een mooi park tegen over het hotel om een mooie wandeling te maken en ook recht tegenover het winkelcentrum komen zeker terug het was nu de tweede keer dat we op hotel verblijven zeker voor prijs kwaliteit