Freddy v

zeer goed

5,0 van 5 bollen13 mei 2024 beoordeeld
Mooie kamer, uitstekend ontbijt en diner. Zeer vriendelijk personeel, zowel aan de balie als in het restaurant. Met een prachtige ligging aan vijver en park . Wij brachten het ontbijt en het avond eten aan een tafel met zicht op vijver en park. Wij komen terug.
Kamertip: Gewoon komen genieten
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.3 km van M Hotel - Different Hotels
  • Lol.travel
7.0 km van M Hotel - Different Hotels
Meer hotels in Genk bekijken
Beoordeeld op 12 mei 2024

Onze Kamer zonder airco en het extreem warme weer en dus hete hotelkamer heeft ervoor gezorgd dat we alle2 ziek zijn geworden, geen oog hebben dicht gedaan en sochtends al om 8u stikkapot zijn vertrokken naar huis zonder ontbijt terwijl we dit wel geboekt en betaald hadden...dus geen goede ervaring voor ons

Beoordeeld op 11 mei 2024 via mobiele applicatie

Negatief
de kamer was niet zo proper, vensterbanken (veel stof) en afstandbediening van TV was zeer vuil.
Een niet aangename geur kwam uit de waterafvoer van de toilet en de badkamer.

Positief
De ligging van het hotel en leuke inrichting van de kamers.

Beoordeeld op 10 mei 2024 via mobiele applicatie

Nette kamers, uitgebreid ontbijt, leuke tuin met terras naast een park om lekker te borrelen. Parkeren voor de deur (dagkaart €17). Prima loopafstand naar het centrum. Wij kwamen voor een voorstelling van Jan Jaap van der Wal in Cmine, toffe locatie!

Beoordeeld op 9 mei 2024

mooi en goed hotel alles was aanwezig goed ontbijt een mooi park tegen over het hotel om een mooie wandeling te maken en ook recht tegenover het winkelcentrum komen zeker terug het was nu de tweede keer dat we op hotel verblijven zeker voor prijs kwaliteit

Beoordeeld op 8 mei 2024

Vriendelijk onthaal en correcte bediening. Ook lekker gegeten. Het is een gezellige lobby met een mooi uitzicht op een prachtige vijver. Maar wij mochten niet op het terras zitten terwijl dit toch een troef is voor het hotel.
Ook de kamers waren alles behalve proper, veel stofnetten en voorwerpen die kleefden van vuiligheid. Het bed kon ook beter. De topping paste niet zo goed waardoor je eraf schoof als je op de rand ging zitten. Ik ga er niet meer terug want ik denk dat er betere hotels zijn voor die prijs.

Kamertip: Goed gelegen, zeer vlotte bediening maar niet netjes.
Datum van verblijf: april 2024