Word beloond met One Key
Agoda.com
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 26 november 2023

Àlles prima wat de kamers betreft. Eén ware teleurstelling !! Ik reserveerde vijf kamers , vier voor twee nachten,eentje voor 1 nacht. Het meisje an de receptie vergist zich dusdanig en rekent aan 1 van de gasten drie kamers aan! Hij moet meer dan 1300 betalen. Zij kan dit niet corrigeren en dus wordt hij van die som gedibiteerd en krijgt wel een kredietnota. Ik was zeer erg verveeld met deze situatie…als organisator… is dit zeer vervelend. Wat ik niet begrijp is dat de klant financieel moet opdraaien voor de fouten gemaakt door het personeel. Oké, hij wordt (hopelijk) terugbetaald, maar zeer klantvriendelijk of commercieel is dit niet.

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 19 november 2023

Op de kamer word je verwelkomd door een "miiddelvinger omhoog " kabouter. Niet echt gepast ,voelde me niet echt welkom .
De boxsprings zijn een ware ramp . Ze schuiven uit elkaar en je rolt heel de tijd naar het midden . De onderste 2 boxsprings vast maken aan elkaar is een kleine moeite . De topper is veel te zacht .

Enige wat perfect was , het ontbijt met cava . Voor mij een groot pluspunt !!Er lag zoveel lekkers en vers .

Er staat geen vuilbakje op de kamer ,alleen op het toilet.

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 30 oktober 2023

Kamer 402/Temperatuur niet te regelen op de kamer/ Als je het bad laat leeglopen komt het water via doucheput omhoog met vreselijke rioolgeur/Vuile kamer-stof overal en zelf tissues onder de zetel/ sfeerhaard werkt niet/Aan inkom lagen 2 dagen glasscherven/Bij ontbijt moeten 'zoeken' naar propere tafel/ Had mijn verjaardag anders voorgesteld in deze 'superior-room'......Positief; eten diner lekker,

Beoordeeld op 22 oktober 2023

Veel te warm in de kamer. (Verwarming was niet te regelen). Daarom donsdeken uit de overtrek gehaald. Heel vuil vies donsdeken.
Hygiëne algemeen niet top. Kamer kwam absoluut niet overeen met de beloofde comfortkamer . Groot contrast met de moderne nette inkom van het hotel
Personeel vriendelijk
Ontbijt lekker

Kamertip: Restaurant is een aanrader
Beoordeeld op 21 oktober 2023

Te warm op de kamer
Verouderde gangen, veel stof in trappenhal
Ontvangst lang moeten wachten, weinig info, weinig begeleiding ifv waar alles is in het hotel
Aan het ontbijt geen ontvangst of goeiemorgen
Ontbijt zelf wel verzorgd en lekker