Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 78
eDreamsUS$ 78
TripadvisorUS$ 78
Etrip
StayForLong
ZenHotels.com
Beoordeeld op 6 november 2022

Vriendeljk, beleefd en behulpzaam personeel. Goed gelegen hotel. Goede keuken, ik heb namelijk een perfect stuk gebakken kabeljauw gegeten en de wijnen zijn bijzonder. Maar aangezien wij nog steeds in Vlaanderen leven vind ik het ongepast om in het Restaurant in het Engels te worden aangesproken door iemand die evenwel zeer vriendelijk maar even moedwillig weigert om Nederlands te praten. (als zij het al machtig is) Liften stuk dat werd dus trappen lopen...Maar wat er helemaal over is, is het feit dat de parking van het hotel betalend is. Voor hotel gasten mag dat gratis zijn.

Beoordeeld op 6 november 2022 via mobiele applicatie

Verkeerde producten in badkamer, geen vers bedlinnen met bloeddruppels, geen verse handdoeken... Neen lift vuil en werkte meestal niet.
Wanneer ik dit meldde gisteren zaterdag 5 november om 10h zei de receptioniste oei dat zou niet mogen maar tja we werken met stagiaires.
Doe beter uw deuren toe als ge zo een schandalige uitleg en service geeft en stort mijn centen terug
K. Charpentier

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 november 2022

Betaald voor een upgrade, we kregen het volgende : een kamer waarvan het elektrisch bed kapot was, de sfeer openhaard kapot, geen telefoon op de kamer, 2 kussens geen extra te vinden. En het allerergste geen warm water ! Al deze klachten doorgegeven en ze gingen ons contacteren en dat is niet gebeurd. Zeer triestig voor een 4 sterren hotel

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 4 november 2022 via mobiele applicatie

Het hotel is prachtig gelegen aan het Molenvijverpark. We hadden de superieure kamer, deze was prachtig maar de netheid kon beter. Er lag nog een vuile lepel, oude papieren van de vorige klanten. Er was geen beker of glas aanwezig in de kamer en de tv werkte niet. Anders wel heel modern ingericht. Het avondmaal was lekker, het ontbijt heel uitgebreid. Heel wat lekkers te vinden aan het buffet. Dit hotel is zeker een aanrader om Genk en omstreken te bezoeken.

Beoordeeld op 30 oktober 2022

Na reeds voorgaande keren het hotel bezocht te hebben, zijn er hier en daar toch aandachtspunten nodig door het management.
Het welkomsglaasje was er niet meer.
De kamer, matras met de topper vonden we niet goed, een betere matras zonder topper zou een verbetering zijn, heel veel lawaai in de gang.
Geen glazen in de kamer, 1 beker voor tanden te poetsen voor 2 personen??
Ontbijt was een chaos, ondanks het normale lekkere ontbijt. Bakken werden te laat aangevuld, maar wat wil je daar kan het personeel niks aan doen.
Ondanks die 2 mensen toch vriendelijk bleven en ze constant op tekorten gewezen werden.
Wanneer men alleen staat om de tafels af te ruimen, kamernummers noteren om te ontbijten en de andere persoon om aan te vullen en in de keuken, die er volgens zien ook alleen voor stond, dan is er werk aan de winkel .
Chapeau voor die mensen maar tijd voor aanpak.
Want hotel is super gelegen, nabij een mooi park en vlakbij de markt en shoppingcentrum.

Datum van verblijf: oktober 2022