PricelineUS$ 103
TravelocityUS$ 103
Orbitz.comUS$ 103
Beoordeeld op 15 januari 2022 via mobiele applicatie

Prima ruime kamer. Ontbijt was ook in orde. Genoeg keuze en extra verwennerijen qua zoetigheden. Ontvangst was dik in orde met een vriendelijke dame achter de receptie.

Helaas was het op de kamer ontzetten warm. Er was geen airco aanwezig en een rooster blies constant warme lucht de kamer in, wat we niet uit konden zetten. Een klein raam bracht amper verkoeling.
Daarnaast stonk het op de kamer erg naar sigarettenrook. Dit was zelfs in ze handdoeken getrokken.

Datum van verblijf: januari 2022
Different Hotels, Gastenservice/Front Office van M Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2022

Beste Masi

Top dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te beoordelen voor ons.

Wat leuk dat de kamer en het ontbijt bij jullie in de smaak gevallen zijn.
Alsook het personeel aan onze receptie.

Spijtig te vernemen dat de temperatuur voor jullie te warm was op de kamer.
In ons hotel hebben we een verwarmingssysteem dat het gehele hotel met dezelfde temperatuur verwarmt.
We proberen dit voor elke gast zo aangenaam mogelijk te laten verlopen.

Vervelend dat de kamer ook geen aangename geur had voor jullie.
Indien jullie dit eventjes waren komen melden aan onze receptie hadden we dit graag eventueel opgelost op het moment zelf.

Evenzeer hopen we jullie toch nog eens te mogen ontvangen in ons hotel.
Tot nog eens!

Beoordeeld op 14 januari 2022 via mobiele applicatie

Mooie kamer, goed gevarieerd ontbijt, vriendelijk onthaal, goede ligging waardoor we mooie wandelingen konden maken. Ook niet te ver van de toeristische bezienswaardigheden.
Wel dure prijzen in het restaurant, spijtig! Gelukkig veel andere zaken in de nabije omgeving.

Kamertip: Parking de molen was zeer goed en vlakbij ook niet te duur!

Beste Eva

Enorm bedankt om deze mooie score achter te laten voor ons.

Leuk dat de mooie kamers, het ontbijt, de ligging en het personeel bij jullie in de smaak zijn gevallen.
Dat doet ons plezier om te horen.

Wel inderdaad jammer dat jullie de prijzen in het restaurant aan de duurdere kant vonden.
Hopelijk is dit volgende keer voor jullie wel interessant.

We hopen elkaar zeker nog terug te zien in Genk!

Beoordeeld op 10 januari 2022

goede ligging, ruime kamers en geen echte opmerkingen
alleen jammer dat er quasi geen personeel te zien is, of enkel wat jonge mensen.
je krijgt het gevoel in een onbeheerd gebouw te zitten, zonder toezicht of controle, anoniem en vol-automatisch.
maar dat doet niets af van de aanvaardbare kwaliteit, zowel qua kamer als qua ontbijt.

Beste Koen

Fijn te zien dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling te plaatsen.

Geweldig dat de ligging en de kamers aan jullie verwachtingen heeft voldaan.
Dit stellen we enorm op prijs!

Wel spijtig dat jullie het personeel in het hotel niet als aanwezig hebben ervaren.
Onze receptie is zeker tot 22u00 bemand. In de weekenden is er in de gehele nacht ook een nachtwaker aanwezig.

We hopen jullie zeker terug te zien in Limburg!

Beoordeeld op 10 januari 2022 via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst, verwelkoming met glaasje cava - kamer heel proper en netjes - restaurant el gusto was heel verfijnd en er was een goede bediening - uitgebreid ontbijtbuffet met heel lekker verschillende soorten brood tot 11u open waardoor je op het gemak bent

Beste Sandra

Heel erg bedankt voor deze top score!

Fijn dat alles voor jullie vlotjes verlopen is tijdens het gehele verblijf.
Super dat jullie genoten hebbe van restaurant Gusto & ons uitgebreid ontbijtbuffet.

Wij zeggen hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 9 januari 2022 via mobiele applicatie

Goed hotel, ontbijtzaal met uitgebreid ontbijt, betaald parkeren voor of achter het hotel. Vriendelijke staff. Geen diner/lunch restaurant maar wel mogelijkheid direct naast het hotel (en overvloed aan mogelijkheden in de buurt). Groot overdekt winkelcentrum t.o. Het hotel en ook veel winkeltjes en restaurants op 5 tot 20 min lopen. (Loop door het winkelcentrum !)

Hebben wel een map met hotel- & omgevingsinfo gemist. Koffie (nespresso apparaat) op de kamer, 2 kopjes, 2 cups. Jammer. Mag iets meer zijn wat mij betreft. Helaas geen mogelijkheid voor thee, dat was een gemis.

Beste gast

We appreciëren het dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen.

Fantastisch te vernemen dat het jullie het verblijf zo goed hebben ervaren.
De tip om een mapje met info over de omgeving aan te bieden nemen we zeker mee!

In de kamers staat er inderdaad per persoon 1 koffie cupje ter beschikkikng.
Indien deze op zijn zijn er altijd reserve cupjes beschikbaar aan onze receptie.
Ook de tip om thee te voorzien op de kamer nemen wij zeker mee en gaan we intern opnemen.

We hopen jullie zeker nog eens een aangenaam verblijf te mogen bieden in de toekomst!