129 US$
Travelocity
Orbitz.com
eDreams132 US$
Beoordeeld op 27 juli 2021

Pluspunten van dit hotel is dat het goed gelegen is om er met de fiets op uit te trekken. Er is een garage waar je de fietsen kunt stallen. Minpunten: De parking van het hotel is te betalen.42 euro betaald voor 4 dagen parkeren is er over . De kamer was snikheet en er is geen airco .Eenmaal in het restaurant gedineerd. Gekozen voor het menu. De gebakken coquilles waren koud. De ratte aardappelen waren ook koud. Ik heb dit gezegd aan de kelnerin en ze ging dit melden aan de kok. In de brasserie de molen naast het hotel gegeten en dit was zeer lekker.

Kamertip: Vraag naar een kamer langs de kant van de vijver.
Beoordeeld op 25 juli 2021

De kamer met uitzicht op het mooie park was helemaal in orde, heel proper en alle nodige voorzieningen aanwezig. Wij konden gebruik maken van de ondergrondse bewaakte fietsparking wat een hele geruststelling is. Het ontbijt is enorm gevarieerd en lekker vers bruin brood, gerookte zalm en diverse soorten kaas en charcuterie. Super hotel

Beoordeeld op 22 juli 2021

alles in orde minpunt geen menukaart op papier enkel via qr code voor oudere mensen een probleem betaalde parking is ook 12euro per dag centrum op wandelafstand naast hotel restaurant de molengrill super lekker en mooi terras

Beoordeeld op 22 juli 2021 via mobiele applicatie

In ding jammer we hadden maandag gebruik gemaakt van jullie terras en we hadden 1 duvel en een glas wijn gedronken .
We vragen aan de ober de rekening of dat ze het op ons hotelkamer wilt zetten.
De ober zegd geen probleem.
S'avonds om 23u gaat de telefoon (we lagen al te slapen) ol te vragen of we direct de rekening kunnen gaan betalen omdat ze te weinig gegevens hebben nogthans hadden ze mijn man zijn paspoort gevraagd bij het inchecken.
Ze hadden dan beter gezegd dat ze dat niet deden op de kamer zetten.
We gingen zeker niet midden in de nacht vertrekken voor 9euro .
Dus de 2 de dag hebben we besloten om niet op de terras te gaan zitten na ons fietstocht.
Anders was hotel ontbijt zeer goed en vriendelijk personeel.
Groeten Bruno en Rita

Beoordeeld op 17 juli 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is zeer goed gelegen aan een mooi park met een grote vijver en op een korte wandelafstand van het centrum van Genk. Het hotel heeft een parking, We hadden een ruime kamer met zicht op de vijver en de badkamer was comfortabel en helemaal in orde. Voor het ontbijt was er een uigebreid en verzorgd buffet en men kon ontbijten op het terras in het park.