Beoordeeld op 26 augustus 2020

We waren er met een summer deal (2 nachten betalen, derde gratis) en kregen een mooie ruime kamer met zicht op de vijver. Er was echter geen airco en het raam was te smal om goed te kunnen afkoelen en verluchten.
De bedden waren uitstekend en er was een ruime badkamer (met gewone en regendouche) en een aparte, eerder kleine WC.
Het ontbijt was zeer uitgebreid met een zeer vriendelijke en kundige bediening.
Het onthaal gaf ons, op onze vraag, het adres van een zeer goede Italiaan.
De fietsenparking met mogelijkheid tot het opladen van electrische fietsen was ook oké.

Datum van verblijf: augustus 2020
Different Hotels, Gastenservice/Front Office van M Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2020

Beste hotelgasten,

Dank jullie wel voor het schrijven van deze review! Dit stellen we erg op prijs.

Fijn dat jullie tevreden waren over de kamer, het ontbijt en onze bediening.

Het puntje over de airco zijn we intern aan het bekijken en we doen uiteraard het nodige om ons steeds te blijven verbeteren.

Hopelijk tot een volgende maal in ons hotel!

Front Office M-hotel

Beoordeeld op 26 augustus 2020

onthaal was positief. Goed ontbijt. Er mocht airco op de kamer aanwezig geweest zijn voor deze prijs .Bij de boeking elektrische fietsen bij geboekt voor een ganse dag (60 euro) wanneer we wilden vertrekken was een batterij van een fiets niet op geladen,toen we dit gingen melden kregen we een sorry en er ging bij het management gekeken worden wat er kon gedaan worden, we zijn pas om 13u30 kunnen gaan fietsen , dus maar een halve dag. We kregen een vergoeding van 15 euro , een hogere tegemoetkoming ging niet want de fietsen waren gehuurd en daar konden zij niets aan doen , dan moeten ze ook op hun site geen mogelijkheid aanbieden om fietsen bij te boeken, ik vind dit een triestige zaak. Op het terras was het lang wachten voor je bediend werd. Dit hotel is zijn vier sterren niet waard

Kamertip: kamers aan de kant van het park zijn russtiger, wel een toeslag

Beste Lambert,

Bedankt voor uw eerlijke feedback! Dit stellen we op prijs.

Fijn dat u tevreden was over ons onthaal en ontbijt.

Spijtig dat er iets is misgelopen met het fietsverhuur. Dit zullen we zeker intern bekijken, zodat dergelijke gevallen niet meer zullen voorvallen.
Onze oprechte excuses voor de ongemakken die u hiermee ervaren heeft!

Hopelijk krijgen we toch nog een herkansing van u.

Beoordeeld op 26 augustus 2020

Mooie kamers, airco had voor deze prijs best wel mogen aanwezig zijn. In de lentedeal zat een gratis cocktail, die dan wel aangerekend werd voor 5 euro...
Wifi werkte niet, na melding werkte dit nog niet.
Ontbijt dik in orde! Ligging super!

Beste Annabelle,

Bedankt voor jullie feedback.

Fijn dat alles naar wens verlopen is. Dit vinden we leuk om te horen.

Er zit inderdaad een gratis cocktail in uw arrangement. Deze is u niet aangerekend, dit stond wel vermeld op de factuur, maar was een uitsplitsing van ons arrangement.

We geven uw opmerking over de Wifi door aan onze technische dienst, zodat deze nagekeken kan worden.

Hopelijk tot een volgende maal!

Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Pluspunten :
Mooi hotel, vlakbij centrum en fietsknooppunten om Genk te verkennen en toch gelegen aan de rustige Molenvijver.
Ruime kamer met comfortabel king size bed. Moderne badkamer met inloopdouche.
Uitgebreid ontbijtbuffet met bediening.
Gastvrij onthaal.
Minpuntje :
Geen watertje,geen pen & papier, geen gastendoekjes & badjas op de kamer.
Hygieneset strikt minimaal.

Prijs/kwaliteit toch aanrader

Beste gasten,

Dank voor jullie aangename feedback!
Leuk dat jullie tevreden waren over het hotel, de locatie en het ontbijt. Dit vinden we erg fijn om te horen.

Het klopt inderdaad dat er enkele zaken van de kamers zijn gehaald.
Dit omdat de kamers volgens de veiligheidsschriften moeten voldoen aan de nieuwe Corona regels. Deze regels heeft het hotel niet zelf opgesteld, maar moeten wel nageleefd worden.

Hopelijk snel tot een volgende keer!

Beoordeeld op 24 augustus 2020

Het hotel en de kamer bleken bij aankomst veel minder indrukwekkend dan de foto's beloven. Wegens geen airco en een raam dat amper open kon, was de kamer ook nog eens broeierig heet en slapen totaal onmogelijk. Als gevolg van Covid werd er niet gepoetst. Middelmatig ontbijt en geen overdreven vriendelijk personeel. Wel goed gelegen om de omgeving per fiets te verkennen en de nodige voorzieningen voor fietsers zoals een afgesloten fietsenstalling zijn aanwezig. Een paar uur nadat we er vertrokken waren merkte ik op dat ik een paar dingen waaronder een kledingstuk vergeten was bij het uitchecken. Ik nam onmiddellijk contact op met het hotel omdat ik op dat moment nog in de buurt was maar het bleek totaal onmogelijk op dat moment te checken of ik men spullen kon ophalen. Daarvoor moest housekeeping worden ingeschakeld en dat duurt blijkbaar lang want 2 dagen later kreeg ik dan een droge mail dat er jammer genoeg niets teruggevonden was. De mails die ik als antwoord daarop verstuurde naar het hotel en naar het algemene mailadres van de overkoepelende groep Different Hotels bleven tot op heden onbeantwoord en ondertussen zijn we toch alweer een week verder. Conclusie: waardeloze service na verkoop en geen fijne ervaring. Hier komen we met andere woorden niet meer terug.

Beste Sofie,

Spijtig dat uw verblijf niet volledig naar wens was. Dit vinden we oprecht erg jammer!

We geven uw opmerkingen door aan het management, zodat zij deze kunnen bekijken.

Alvast onze oprechte excuses voor de ongemakken die u ervaren heeft tijdens uw verblijf.
Hopelijk wilt u ons toch nog een tweede kans geven! Dan ben ik er zeker van dat we u wel kunnen overtuigen van ons kunnen.