Beoordeeld op 6 augustus 2020

Arrangement culinaire genieten online geboekt. De comfort-kamer met vijver zicht was goed en netjes, enkel de kamers zijn zeer warm geen airco aanwezig. Het hotel is rustig en prachtig gelegen aan de vijver. Het restaurant Molenvijver is prijs kwaliteit goed en aangenaam zitten buiten op het terras. Het onthaal is vriendelijk maar verloopt een beetje chaotisch. Ik heb de indruk dat het personeel de inhoud van de verschillende arrangementen niet goed kent.

Kamertip: kamer aan de vijverkant
Datum van verblijf: augustus 2020
Different Hotels, Gastenservice/Front Office van M Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2020

Beste gasten,

Bedankt voor jullie review!

Fijn dat jullie tevreden waren over de kamer, de locatie en ons restaurant.

Het puntje over de receptie zullen we zeker intern bespreken. We doen steeds ons best voor eventuele verbeteringen.

Hopelijk mogen we jullie nogmaals verwelkomen!

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel was een teleurstelling. We hadden een upgrade naar een comfortkamer met vijverzicht. Vijverzicht, dat wel, maar ook een plat dak met ventilatoren. De hor was stuk en daarmee de nodige muggen binnen. De kamer was snikheet. In een luxe-hotel zou men toch een airco verwachten. Wcborstel ontbrak en daardoor ook gemerkt dat wc dus niet wordt gekuist bij een verblijf van opeenvolgende nachten. Onze flairbon vermeldde een welkomsdrankje. Niet gekregen. En een kortingscode voor Maasmechelen Village. Ook niet gekregen.

Datum van verblijf: augustus 2020

Beste Karin,

Dank voor jullie respons!

Spijtig dat er hier en daar misverstanden zijn geweest. Dit betreuren we zeer.

Uw opmerkingen m.b.t. de kamer geven we zeker door aan onze technische dienst. Hij kijkt graag na wat er beter kan.

Beoordeeld op 2 augustus 2020

Bij het binnenkomen goed ontvangen, vriendelijk.wij hadden het fietsarrengement geboekt met 1 maal het avondeten erbij. Konden de avond niet meer kiezen.
Kamer op zich was oke, goed om te slapen, niet meer, geen luxe .
Was proper maar wat iedereen hier neerschrijft......veel te warm.
Toch een puntje waar dringend werk moet van gemaakt worden daar iedereen dit noteert.

Ontbijt was goed, niet makkelijk in coronatijd.
Ligging van de kamer aan parkzijde is aan te raden, de andere kant kijk je op een vuile muur.

Bij het uitchequen hadden we de indruk dat ze aan de receptie niet wisten welk arrengement wij gehad hebben en wat de prijs dan ook was.

Voor mij een hotel, goed voor 1 keer, veel te warm in de kamers die niet genoeg verlucht kunnen worden

Kamertip: Parkzijde kiezen

Geachte gasten,

Bedankt voor het eerlijk neerschrijven van jullie feedback.
Dit stellen we erg op prijs!

Het klopt dat airconditioning een gekend probleem is bij ons. Het management is hiervan reeds op de hoogte.
We nemen jullie opmerkingen hierover zeer serieus en zullen ons best doen voor verbeteringen op dit vlak.

We willen u bedanken voor de complimenten over de ontvangst, het ontbijt en de ligging.

Hopelijk krijgen we van u een tweede kans wat betreft de airco, of mogen we u op een ander moment nogmaals verwelkomen!

Beoordeeld op 2 augustus 2020

Het personeel was zeer vriendelijk. De kamer was een grote fiasco. Er waren geen verse lakens (die kwamen er dan omstreeks 19u) maar het bovenlaken werd niet ververst. De kamer werd enkel opgeruimd na het neer leggen van een klacht. Het eten was zeer eentonig. We hadden vier maal avondeten en viermaal frieten, en telkens dezelfde groenten. Drie maal het zelfde dessert. Gelukkig een vriendelijke bediende die ons aansprak en zorgde voor een dame blanche de vierde avond. De ligging en omgeving was goed maar een hotel om snel te vergeten. Niet aan te raden.

Kamertip: Kies een kamer die iedere dag geruimd en opgekuist wordt.

Beste Antoon,

Bedankt voor uw eerlijke feedback.

Spijtig dat uw verblijf niet volledig naar wens was.
We nemen deze opmerkingen erg serieus en bespreken dit met het management.

Hopelijk krijgen we nog een tweede kans van u, dan laten we zeker zien dat het ook anders kan.

Front Office M-Hotel

Beoordeeld op 1 augustus 2020

Onze kamer was prima, met uitstekend sanitair. Maar... ze had geen airco, dus veel te warm en slecht geslapen. Het raam kon open maar was klein en lag aan een drukke weg (tegenover shopping center).
Heerlijk gedineerd aan de mooie Molenvijver.
Goeie afgesloten parking voor fietsen.

Kamertip: Probeer een kamer langs de vijverkant te krijgen.

Beste gasten,

Dank jullie wel voor deze review neer te schrijven.

Leuk dat jullie tevreden waren over de kamer en onze locatie.

Begrijpelijk dat jullie hinder hebben ondervonden met slapen op deze hete zomerdagen.
Airco is een gekend probleem bij ons, we doen ons best om dit zo goed mogelijk op te lossen.

I.v.m. het diner, ik geef zeker de complimenten door aan het restaurant team, zij zullen erg blij zijn dit te vernemen!

Hopelijk tot een volgende keer in ons hotel!