Beoordeeld op 25 augustus 2017

Leuk hotel bij een mooie vijver, correct en proper. Goed bed, Ligt midden de stad maar voelt zeker zo niet aan. Mooie open bar met bistro en terras en ook nog een grill naast de deur. Wie in Genk moet zijn moet niet twijfelen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Different H, Receptioniste van M Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2017

Beste F. Jacques,

Fijn om zulke mooie woorden over ons hotel te mogen lezen.
Hier zijn we erg blij mee!

Hopelijk tot een volgende keer.

Beoordeeld op 21 augustus 2017

Mooit hotel, zéér vriendelijk en behulpzaam hotelpersoneel, mooie kamer, proper en goed gelegen. Heerlijk geslapen. Heerlijk ontbijt en aangename sfeer. Mooie locatie met de grote vijver achter hotel.

Beste mevr. Cautaerts,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden!
We zijn blij dat u tevreden was over uw verblijf bij ons.

Hopelijk mogen we jullie nog eens verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

Tijdens Pukkelpop 2017, een standaard kamer geboekt in dit hotel voor 99€ met ontbijt. Ik verblijf veel in hotels voor professionele redenen en moesten alle kamers zo zijn dan zou ik heel blij zijn. Een mooie, duidelijk vernieuwde kamer met apart toilet en badkamer met regendouche. Uitgebreid ontbijt met diverse soorten brood, croissants, eieren, spek en beleg. Online ingecheckt en toch ook even gebeld of we eerst naar hotel moesten komen of dat het ook 's nachts allemaal kon. Onze sleutels lagen netjes klaar en na 5 minuten konden we al gaan slapen. Absoluut een positieve ervaring!

Datum van verblijf: augustus 2017
Different H, Receptioniste van M Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2017

Beste Steph,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

We vinden het erg fijn dat u het verblijf bij ons zo positief heeft ervaren.
Dat u tevreden was over de kamer, het ontbijt en de ontvangst!

We hopen u nog eens te mogen ontvangen in ons hotel!

Beoordeeld op 16 augustus 2017

Heel tevreden, behalve van het lawaai van een huwelijksfeest, maar dit werd op een correcte manier gecompenseerd. Wij komen graag terug! Het zicht op de vijver vanuit de kamer werd wat gestoord door de bomen met dicht bladerdek.

Kamertip: Het zicht op de vijver vanuit de kamer werd wat gestoord door de bomen met dicht bladerdek. Vooral in de zomer wellicht.
Datum van verblijf: augustus 2017
Different H, Receptioniste van M Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2017

Beste Wouter,

Hartelijk dank voor je mooie review!

We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden was over uw verblijf en de compensatie die wij u hebben aangeboden.

We hopen u spoedig nog een keertje te mogen ontvangen in ons hotel!

Beoordeeld op 15 augustus 2017

Heel erg stoffige kamer, lamp in de badkamer hing uit het plafond. Stof lag nog overal, op lampenkappen, telefoon, haardroger, plinten, hoekjes in de kamer ... Weinig info bij het inchecken (enkel sleutel werd afgegeven met melding dat de lift achter ons was). Jammer dat er niet werd uitgelegd dat de parking 10 euro per dag kost (hebben wij zelf moeten ondervinden).
Het ontbijt was redelijk goed en volledig, het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam. Avondmaal was ook erg lekker in het restaurant van het hotel.

Beste heer/mevr. De Bakker,

Hartelijk dank voor uw review.

We vinden het erg fijn dat u ons feedback geeft over uw verblijf in ons hotel.
Het is namelijk erg belangrijk dat we ook de negatieve punten kunnen opnemen, zodat we hier zeker aan kunnen werken.

Jammer dat u niet de nodige aandacht hebt gekregen bij het inchecken.
Dit gaan we zeker intern opnemen met ons team, want we willen natuurlijk dat onze gasten alle nodige aandacht krijgen die ze verdienen!

De puntjes die u opnoemt over de kamer, geven wij door aan de dames van de housekeeping.

We vinden het fijn dat u ons ook de positieve punten meegeeft en zijn dan ook blij te lezen dat u tevreden was over het ontbijt en de avondmaaltijd.

We hopen u snel een volgende keer te mogen verwelkomen in ons hotel, zodat u kan zien dat wij zeker werk hebben gemaakt van uw puntjes en dat uw verblijf dan volledig naar wens is!

Ik wens u nog een hele fijne dag toe.