“Super lekker maar niet altijd eerlijk”
Beoordeling van La Dolce Vita

La Dolce Vita
Geclassificeerd als nr. 6 van 182 Restaurants in Genk
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 december 2021 beoordeeld

Super lekker gegeten. 1 /4e liter wijn besteld, 1/2 liter gekregen (vond het precies al wat veel). Geen probleem dat er dan 1/2e liter wordt aangerekend. Op de kaart kost een halve liter 17 euro, maar er werd 18 euro aangerekend... Ik zie nog beoordelingen waar er met de wijn wat gefoefeld wordt. Dus toch even oppassen.

Datum van bezoek: december 2021

14 september 2021 beoordeeld

We hadden een dure fles rode wijn besteld, toen de ober kwam deed hij onmiddellijk de fles open zonder ze eerst te tonen, daarna keken we en het was een andere fles, waarop de ober zei dat de baas gezegd had deze te geven dat we er geen spijt van zullen krijgen en inderdaad ze was heel lekker. Normaal doe je zoiets al niet .... We betaalden de rekening en thuis zagen we dat onze fles wijn aangerekend werd, op internet hebben we hun kaart terug nagekeken en de fles die we kregen was 10 euro goedkoper. We hebben toen onmiddellijk contact opgenomen met het restaurant via meerdere mails, telefoontjes maar zonder resultaat, we zijn nu al een maand verder. Heel spijtig want het eten was heerlijk maar zo oneerlijk van hun kant. Dus niet aan te raden.

16 augustus 2021 beoordeeld

Heel lekker gegeten en leuk terras, vriendelijke bediening! De limoncelle is ook geen chemisch spul, welke geapprecieerd wordt!

3 augustus 2021 beoordeeld

Het restaurant is heel gezellig authentiek ingericht en heeft een uitgebreide kaart met correcte prijzen. De bediening was zeer correct. We bestelden zowel een voorgerecht als hoofdgerecht en beide waren zeer ruime porties. We moesten iets langer wachten op het hoofdgerecht, maar met een volle zaak was dit zeker te begrijpen en het was niet overdreven. Het eten was zeer lekker en ieder bord werd met veel zorg gedresseerd. Je proeft dat er echte Italianen in de keuken staan (en dit hoor je ook geregeld). Zeker voor herhaling vatbaar.

4 juli 2021 beoordeeld

Heel vriendelijke ontvangst, heerlijke keuken, eerlijke prijs. We aten voorgerecht en trio van pasta. Subliem!

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die La Dolce Vita bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In La Dolce Vita geweest? Deel je ervaringen!