“Een feest voor de smaakpapillen.”
Beoordeling van La Dolce Vita

La Dolce Vita
Geclassificeerd als nr. 6 van 174 Restaurants in Genk
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, een hele eerlijke prijs voor een feest van de smaakpapillen. Onbetaalbaar was de vriendelijkheid van het personeel. Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

3 augustus 2020 beoordeeld

4 verschillende gerechten, 4 keer heel lekker!
Vlotte bediening, correcte prijs, leuk interieur.
Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020
22 juli 2020 beoordeeld

Zeer lekker restaurant. Juist om de hoek van ons hotel. Heel vriendelijke en goede bediening. We hebben voorgerecht, hoofdgerecht en dessert gegeten. Alles was uitstekend.

22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. De pasta die we hebben genomen was overheerlijk en duidelijk met allemaal verse ingrediënten. Het was wel wat lang wachten maar de gezellige omkadering maakte het allemaal goed. Zeker een aanrader!

21 juli 2020 beoordeeld

Goed draaiende zaak in hartje Genk. De typische Italiaanse keuken en die is gewoon lekker hè. Vriendelijke bediening.

Reizigers die La Dolce Vita bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In La Dolce Vita geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.