“zalig genieten..!!!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 januari 2018 beoordeeld

Super heerlijk en lekker restaurant, heel gezellig super tof team zowel keuken als bediening, heel sympathieke baas thanks voor limoncello komen zekers weer...

Datum van bezoek: januari 2018

9 januari 2018 beoordeeld

Voor ons was het de tweede keer dat wij hier kwamen eten, waar de eerste keer in uitblonk, kwamen nu alle gebreken naar boven.
1 dag op voorhand hadden wij onze reservering geplaatst om eenmaal daar te horen te krijgen dat er helemaal geen reservering voor ons op stond. Maar er was nog genoeg plaats, dus konden wij toch plaats nemen.
Onze bestelling werd vrij snel opgenomen, maar toch duurde het 10 minuten voordat wij onze wijn kregen, 2 glazen witte wijn, terwijl 1 glas rode wijn moest zijn. Ik heb dit dan ook meteen aangegeven bij de serveerster, waarna ze zich gewoon omdraaide en het glas op onze tafel liet staan. Pas 5 minuten later, toen wij een andere serveerster aanspraken, werd het glas weg gehaald. De serveerster die de verkeerde wijn had meegebracht was ook nog eens zo onbeschoft dat ze ontkende dat ik rode wijn had besteld, in het bijzijn van meerdere klanten. Nog eens 5 minuten later kreeg ik dan eindelijk mijn glas rode wijn. Wat mij meteen opviel was dat dit zeer goedkope wijn was, terwijl de serveerster me bij de bestelling ervan verzekerde dat dit van de Primitivo druif was, deze wijn kwam niet eens in de buurt en zo begon een gezellig avondje uit stilaan in het water te vallen.
30 minuten na de bestelling kregen wij eindelijk ons voorgerecht, ik had de carpaccio di manzo, het ontbreken van een dressing was toch wel een pijnpunt. Prijs/Kwaliteit/Kwantiteit totaal niet in verhouding voor dit voorgerecht.
Onze borden hebben zeker 10 minuten leeg op tafel gestaan, met onze serveerster die onze tafel zeker 5x passeerde in die tijd. Uiteindelijk heeft een andere serveerster deze dan meegenomen. Een goede 30 minuten later (dus 40 min na het voorgerecht!!!) brengen ze enkel 1 bord, het hoofdgerecht voor mijn partner. 5 minuten later was er nog steeds niemand gekomen om mijn pizza te brengen, dus opnieuw een serveerster aangesproken en dan ging ze even kijken in de keuken. Nog eens 5 minuten later komt ze terug met het antwoord dat het binnen enkele minuten klaar zou zijn. Mijn honger was uiteraard al lang over en 15 minuten nadat mijn partner haar hoofdgerecht had gekregen, kreeg ik eindelijk mijn pizza, deze was best ok, maar kon deze avond niet meer recht trekken. Na het hoofdgerecht wouden we toch nog gaan voor het dessert (tiramisu), maar nadat onze borden alweer meer dan 10 minuten bleven staan had ik er mooi genoeg van. Dan heb ik maar de rekening gevraagd en zijn we door gegaan.

Het ergste is dat in al deze tijd geen enkel moment excuses werden aangeboden voor al deze amateuristische gebreken, het was overduidelijk dat de man die ons de vorige keer zo warm verwelkomde en alles in juiste banen leidde, er deze keer niet bij was.

Spijtig, want het is een mooie, gezellige zaak, maar er lopen mensen rond die niet in de horeca thuishoren. En net dat houdt mij tegen om zelfs maar te overwegen om ooit nog hier te eten.

Nog een voetnoot, 3 tafels verderop zat nog een koppel dat het na 30 minuten al voor bekeken hield, hun bestelling werd zelfs niet eens opgenomen in al deze tijd.

8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten namelijk de visschotel,open keuken snelle bediening en vriendelijk... aanrader. We gaan nogeens terug!

Datum van bezoek: januari 2018
2 januari 2018 beoordeeld

1 ste x dat we hier zijn terechtgekomen, heel vriendelijk ontvangen, heel gezellig italiaans ingericht en het eten en de service was er top

22 december 2017 beoordeeld

Eindelijk dit restaurant aangedaan. Als visliehebbers kozen wij voor een visschoteltje. Super lekker, vriendelijk personeel en ook de prijs/kwaliteit lag goed. Uitgebreide kaart waarvoor we beslist terug komen. Dit restaurant behoort bij de betere restaurants in Genk en omgeving!

Reizigers die La Dolce Vita bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In La Dolce Vita geweest? Deel je ervaringen!