“Lekker eten, geweldige locatie!!”
Beoordeling van Thor Terrazza

Thor Terrazza
Geclassificeerd als nr. 46 van 174 Restaurants in Genk
24 juli 2021 beoordeeld

Deze mooie locatie in combinatie met lekkere cocktails en super tapas, maakt het vakantie gevoel helemaal compleet.
Altijd heel lekker gegeten en gedronken, een zekere aanrader!

Datum van bezoek: juli 2021

24 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Welverdiend tafelen na een stevige wandeling op de terrils van Waterschei. Aperitiefje aan het water met zicht op de oude mijngebouwen & toch het gevoel dat je je op een tropisch eiland bevindt.
Eenmaal onze cocktail op was, aan tafel gegaan en ervoor gekozen om tapas te sharen. Aanrader: de Bang Bang Shrimp
Pluspunt aangezien we met 2 vegetariërs en 1 veganist waren: nog altijd veel opties om uit te kiezen.

22 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super eten! Super sfeer! Toffe beats and superlekkere bites! Instant vakantie gevoel! Heel leuke decoratie. Top gedaan!!

21 juli 2021 beoordeeld

Er in juni met vrienden een zeer fijne avond doorgebracht. Ook al was het niet meteen terrasjesweer, toch was het er super aangenaam vertoeven onder de terrasverwarming en in het heel stijlvol aangeklede decor. Culinair wisten we al van een eerder bezoek dat we zouden verwend worden met verfijnde klassiekers met een twist … en dat was deze keer niet anders. En daar komt nog eens de informele en super vriendelijke bediening bij. Kortom, ze gaan ons daar nog zien!

21 juli 2021 beoordeeld

Gezellig, origineel en lekker in een fantastisch (mijn) kader. Leuke muziek, geeft instant vakantiegevoel

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Thor Terrazza bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Thor Terrazza geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.